همشهری آنلاین: رییس اداره بهداشت ،امداد و درمان نیروی هوایی ارتش( نهاجا) اعلام کرد که این نیرو ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از افراد نیازمند را در کلاردشت از توابع استان مازندران درمان کرد.

درمان

به گزارش روابط عمومی نهاجا، سرهنگ پزشک شهروز ناصری رییس اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی هوایی ارتش در پایان اجرای طرح مردم یاری سفیران سلامت ۱۶ گفت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در خصوص خدمت رسانی به مناطق و اقشار محروم کشور و برابر تدابیر ابلاغی امیر فرماندهی نهاجا، طرح مردم یاری نهاجا با محوریت اداره بهداشت، امداد و درمان نهاجا و با هدف خدمت رسانی به مردم و آمادگی جهت شرایط بحرانی در قالب سفیران سلامت ۱۶ به مدت ۲ روز در روستاهای کلاردشت استان مازندران اجرا شد.

وی افزود: این کاروان سلامت، شامل ۳۶ نفر از متخصصین، پرستاران و کارشناسان بهداشتی و درمانی اداره بهداشت امداد و درمان نهاجا وچندین دستگاه و ادوات آمبولانس، اتوبوس اتاق عمل، داروخانه سیار و دندانپزشکی سیار بود که بصورت رایگان به بیماران ومراجعین خدمات ارائه کرد.

رییس اداره بهداشت، امداد و درمان نهاجا در ادامه اظهار داشت: سم پاشی اماکن نگهداری دام، بررسی سلامت آب منطقه، آموزش چهره به چهره، بهداشت فردی و محیط به اهالی روستای کلنو و پیشنبور از خدمات ارزشمند این طرح بود.
ناصری خدمات چشم پزشکی، پوست، متخصص داخلی، اطفال، ارتوپدی، جراحی عمومی، جراحی سرپایی، زنان و زایمان و مامایی، قلب و عروق، سونوگرافی، فوق گوارش، آندوسکوپی، دندانپزشکی، نوار قلب، تزریقات، آزمایشگاه، پایش سلامت، طب پیشگیری، را از اقدامات درمانی و پزشکی عنوان کرد که به ۲ هزار و ۵۰۰ نفر به ساکنین و در روستاها انجام شده است.

کد خبر 450405

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha