همشهری آنلاین: نیروهای منطقه دوم دریایی سپاه یک شناور خارجی را با ۷۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در اطراف جزیره فارسی توقیف کردند.

شناور خارجی با ۷۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق دربوشهر توقیف شد

روابط عمومی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه اعلام کرد: درعملیات رصد و کنترل ترددهای شناوری در خلیج فارس به منظور کشف و مقابله با قاچاق سازمان یافته، گشت‌های شناوری این نیرو در خلیج فارس با اشراف اطلاعاتی عملیاتی و اطمینان از قاچاق سوخت توسط یکی از کشتی های خارجی، در اقدامی غافلگیر کننده این کشتی را که حامل ۷۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق بود پس از هماهنگی و حکم مراجع قضایی در اطراف جزیره فارسی توقیف کردند.

براساس گزارش این روابط عمومی که نسخه ای از آن روز چهارشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: این شناور به بوشهر انتقال یافت و سوخت قاچاق موجود درآن نیز با هماهنگی مسئولان قضایی به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان بوشهر تحویل شد.

روابط عمومی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: یگان های شناوری منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طبق روال جاری با اشراف اطلاعاتی همه جانبه در راه صیانت از منافع ملی و با تمام توان در حال انجام وظیفه و پاسداری هستند و لحظه‌ای در این امر خطیر درنگ نخواهند کرد.

کد خبر 450374

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha