سه‌شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: ساخت قسمت سوم «بیل را بکش» هنوز منتفی نیست و «تارانتینو» مشغول مذاکره با بازیگر نقش اصلی زن فیلم برای ادامه دادن این مجموعه فیلم مهیج است.

بيل را بكش

به گزارش ایسنا به نقل از ایندی‌وایر، «کوئنتین تارانتینو» که در تلاش است قسمت سوم و نهایی مجموعه فیلم «بیل را بکش» را بسازد گفت: اخیرا با «اوما تورمن» بازیگر نقش اصلی دو قسمت اول برای ایفای نقش مجدد در این فیلم صحبت کرده‌ام.

بااین وجود، مهم‌ترین مانع برای ساخت قسمت سوم «بیل را بکش ۳» موضوع بازنشستگی «تارانتینو» پس از ساخت نهمین فیلمش «روزی روزگاری در هالیوود» است و این بدان معناست که اگر تصمیم وی بر بازنشستگی جدی باشد تنها یک فیلم دیگر خواهد ساخت.  

وی اوایل ماه نیز در گفتگویی اعلام کرد که نسبت به تصمیم خود برای بازنشستگی جدی هستم و در مسیر ساختن فیلم‌ سینمایی به انتهای مسیر رسیدم، گرچه همچنان به نوشتن کتاب سینمایی و  نوشتن برای تئاتر ادامه خواهم د اد و همچنان خلاق خواهم بود. فکر میکنم همه آنچه را که باید در سینما ارائه دادم.  

«تارانتینو» ساخت یک فیلم از مجموعه «پیشتازان فضا» را نیز در برنامه دارد که احتمالا خودش کارگردانی آن را بر عهده داشته باشد و مشخص نیست طرح ساخت تنها ۱۰ فیلم «تارانتینو» شامل فیلم‌های اورجینال وی می‌شود و یا او می‌تواند فیلمی همانند «پیشتازان فضا» را کارگردانی کند. احتمالا «تارانتینو» باید بین «بیل را بکش ۳» و «پیشتزان فضا» یکی را به عنوان دهمین و شاید آخرین فیلم بلند سینمایی خود انتخاب کند.

تارانتینو» فعالیت سینمایی خود را در اوایل دهه ۱۹۹۰ به عنوان فیلم‌ساز مستقل آغاز کرد و فیلم «سگ‌های انباری» را ساخت که به عقیده بسیاری از منتقدین از خارق‌العاده‌ترین فیلم‌های مستقل همه ادوار است.

وی در سال ۱۹۹۴با ساخت فیلم برنده نخل طلای «داستان عامه پسند» به اوج شهرت رسید، این فیلم از نظر تجاری توانست موفقیت بسیاری کسب کند و از آن به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های تاریخ یاد می‌کنند که در فهرست موسسه فیلم آمریکا از ۱۰۰ فیلم برتر تاریخ سینمای آمریکا قرار دارد.

فیلم بعدی تارانتینو «جکی براون» نام داشت که به اقتباس از یک رمان ساخته شد و سپس نوبت به ساخت فیلم مشهور «بیل را بکش» رسید که در دو قسمت در سال‌های ۲۰۰۳ و دیگری در اوایل ۲۰۰۴ منتشر شد.

دو قسمت فیلم «بیل را بکش» از سوی منتقدان مورد تحسین قرار گرفتند و هر کدام در گیشه جهان به فروشی بالغ بر ۱۵۰ میلیون دلار دست یافتند.  

«ضد مرگ» نام فیلم بعدی‌ «تارانتینو» بود و وی سپس شروع به ساخت فیلم مشهور دیگرش، «حرامزاده‌های لعنتی» کرد؛ این فیلم براساس داستانی تخیلی در دوران جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد که بسیار مورد توجه منتقدان قرار گرفت و به فروش بیش از ۳۲۱ میلیون دلاری دست یافت.

«تارانتینو» فیلم «جاگوی آزادشده» را در سال ۲۰۱۲ منتشر کرد و این فیلم روایت‌گر دوران برده‌داری آمریکا است، این وسترن که پرفروش‌ترین فیلمش به نسبت سایر فیلم‌هایش است، به فروشی بالغ بر ۴۲۵ میلیون دلار دست یافت. وسترن «هشت نفرت‌انگیز» نیز آخرین هشتمین اثر سینمایی این کارگردان آمریکایی بود که با بودجه ۴۴ میلیون دلاری با فروش ۱۵۶ میایو دلاری عملکرد خوبی در گیشه نداشت.

نگارش فیلمنامه‌های «قاتلین بالافطره» (الیور استون)، «داستان عاشقانه واقعی» (تونی اسکات) و «از طلوع تا غروب» (رابرت رودریگوئز) نیز بخش دیگری از کارنامه سینمایی «کوئنتین تارانتینو» محسوب می‌شود.

«روزی روزگاری هالیوود» نهمین ساخته بلند «تارانتینو» که امسال در جشنواره کن رونمایی شد، از تاریخ ۲۶ جولای در سراسر آمریکا اکران خود را آغاز می‌کند.   

کد خبر 448974

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha