همشهری آنلاین: رقابتهای بین‌المللی دو و میدانی نابینایان و کم‌بینایان در بیدگوشج لهستان با حضور ۱۲ نماینده کشورمان در حال برگزاری است.

مدال‌آوران دو و ميداني

در روز نخست  مسابقات دو و میدانی لهستان، امیر خسروانی در ماده دوی ۱۰۰ متر کلاس t۱۲ به نشان نقره دست یافت و علی شمشیری در ماده پرتاب وزنه کلاس F۱۲ با ثبت رکورد ۴۳/۱۲ برنز گرفت.

در روز دوم عذری مهدوی‌کیا در ماده پرتاب نیزه کلاس F۱۳ با پرتابی به میزان ۳۵.۴ متر نخستین مدال طلای را در روز دوم مسابقات برای کاروان ایران به ارمغان آورد.

نماینده‌ای از لهستان با ۳۳.۹۲ ‌متر دوم شد و عنوان سوم نیز به دیگر نماینده لهستانی با ثبت رکورد ۲۶.۵۷ متر رسید.

در ماده پرش طول کلاس پزشکی B۲ امیر خسروانی با ثبت رکورد ۷ متر  و ۹ سانتی‌متر به مدال طلا و عنوان قهرمانی دست یافت.

ورزشکار کوبایی با ثبت رکورد ۶.۵۸ دوم شد و عنوان سومی به ورزشکاری از فرانسه که قهرمان المپیک در این ماده نیز بود با ثبت رکورد ۶.۲۶ رسید.

در رقابت‌های نوبت عصر روز دوم و در دوی ۲۰۰ متر دو نماینده کشورمان صاحب مدال شدند.

در این ماده سید حبیب حسینی لیراوی در کلاس پزشکی B۲ با ثبت رکورد ۲۳.۹۴ پس از ورزشکاری از لهستان به عنوان نایب قهرمانی دست یافت و ناصر حسن‌پور در کلاس پزشکی B۲ با ثبت رکورد ۲۴.۵۹ در جایگاه سوم ایستاد.

در پرتاب نیزه سجاد نیک‌پرست در کلاس پزشکی f۱۲ پس از نمایندگانی از لهستان و کوبا با ثبت رکورد ۵۶.۸۳ در جایگاه سوم قرار گرفت.

بدین ترتیب کاروان نابینایان و کم‌بینایان ایران در این رقابت‌ها با کسب ۲ طلا، ۲ نقره و ۳ برنز در روز دوم به کار خود پایان داد.

کد خبر 448680

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha