همشهری آنلاین: دکتر محمد صنعتی روانکاو، روانپزشک و منتقد ادبی کشورمان برای دریافت جایزه انجمن بین‌المللی روان‌کاوی (IPA) به لندن سفر کرد.

محمد صنعتي

به گزارش خبرگزاری ایبنا جایزه «خدمات فوق‌العاده شایان‌تقدیر به روان‌کاوی» به سبب وقف زندگی حرفه‌ای در راه اعتلای اندیشه روان‌کاوانه در بستر فردی و گروهی در ایران به محمد صنعتی اهدا می‌شود.

در پیامی که از سوی ریاست انجمن بین‌المللی روان‌کاوی (IPA) برای او ارسال شده و در اختیار ایبنا قرار گرفته است، آمده است:

آقای دکتر محمد صنعتی عزیز،  
در مقام ریاست انجمن بین‌المللی روان‌کاوی (IPA) که توسط زیگموند فروید پایه‌گذاری شد، خوشوقتم که اعلام کنم هیئت رئیسه این انجمن، نظر به پیشنهاد کارگروه اعطای جوایزش، افتخار دارد تا جایزه «خدمات فوق‌العاده شایان‌تقدیر به روان‌کاوی» (Extraordinary Meritorious Service to Psychoanalysis Award) را به جنابعالی اهدا کند. این جایزه توسط رییس انجمن اعلان و همراه با مدال و گواهینامه اهدا می‌شود.

این جایزه به پاس خدمات درخور ستایش و استثنایی به دانش یا حرفه روان‌کاوی، از جمله پیش‌برد روان‌کاوی در جامعه‌ای گسترده‌تر و به شخصیت‌هایی اعطا می‌شود که در انجمن بین‌المللی روان‌کاوی عضویت ندارند. جنابعالی مشخصا به سبب وقف زندگی حرفه‌ای خود به خاطر اعتلای اندیشه روان‌کاوانه در بستر فردی و گروهی در ایران، برای دریافت این جایزه پیشنهاد شده‌اید.

جایزه مزبور طی جلسه کاری انجمن بین‌المللی روان‌کاوی در گردهمایی پیش رو که در شهر لندن در کشور انگلستان منعقد می‌شود اهدا خواهد شد. این جلسه در تاریخ پنجشنبه ۲۵ جولای، از ساعت ۱۷ تا ۱۹:۱۵ (به وقت لندن)، در مرکز QEII برگزار خواهد شد.

امیدوارم که مایل به پذیرش این جایزه باشید و حضور در این گردهمایی به منظور دریافت آن برای‌تان مقدور باشد. لطفا در صورت امکان حضور، مرا از مراتب امر مطلع سازید. اگر حضور در مراسم برایتان ممکن است و مایلید شرکت گسترده‌تری در این گردهم‌آیی داشته باشید، مزید امتنان ماست که امکان نام‌نویسی با استفاده از مزایای ثبت‌نام زودهنگام را به جنابعالی پیشنهاد دهیم. مشتاقانه در انتظار پاسختان هستم.

با تقدیم احترامات،
ویرجینیا اونگار،
ریاست انجمن بین‌المللی روان‌کاوی (IPA)

کد خبر 448510

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha