همشهری آنلاین: تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان در دومین دیدار خود در مسابقات بین‌المللی زنجان تیم سوریه را شکست داد و تیم نوجوانان کشورمان بر قطر غلبه کرد.

بسكتبال

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، در دومین روز از مسابقات بین‌المللی زنجان و در اولین بازی، تیم ملی جوانان ایران به مصاف تیم ملی نوجوانان سوریه رفت.

در کوارتر اول تیم ملی نوجوانان سوریه که البته از چندین بازیکن تیم جوانان خود هم استفاده می‌کند با نمایشی ضعیف ۲۸ بر ۵ شکست خورد و در کوارتر دوم با نتیجه قابل قبول‌تر ۲۰ بر ۱۱ بازی را واگذار کرد.

در کوارتر سوم چند دو امتیازی به صورت متوالی برای ایران کسب شد و بازیکنان سوریه هم با افزایش حملات چند امتیاز پشت سرهم گرفتند.

در کوارتر چهارم و پایانی دو تیم تقریبا پایاپای پیش رفتند و در نهایت تیم ملی جوانان کشورمان موفق شد ۹۴ بر ۴۱ تیم نوجوانان سوریه را از پیش رو بردارد.

دومین بازی از دومین روز مسابقات بین‌المللی بسکتبال زنجان بین ‌تیم‌های نوجوانان ایران و قطر برگزار شد.

تیم ملی کشورمان در کوارتر ابتدایی موفق شد ۱۶ بر ۱۱ پیروز شود. از کوارتر دوم اختلاف امتیازات بالا رفت و دوباره نوجوانان ایران با نتیجه ۳۳ بر ۷ پیروز شدند.

کوارترهای سوم و چهارم نیز با نتایج ۲۰ بر ۱۰ و ۲۹ بر ۱۵ به سود ایران تمام شد و در پایان تیم ملی نوجوانان ایران در یک دیدار جذاب و سرعتی ۹۸ بر ۴۳ بر حریف خود پیروز شد.

کد خبر 448186

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha