همشهری آنلاین: چارلز لوین که بیش از دو هفته پیش از خانه خود در اورگن خارج شده و دیگر بازنگشته بود، به احتمال فراوان از دنیا رفته است.

چارلز لوين بازيگر هاليوودي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسوشیتدپرس، پسر بازیگر ۷۰ ساله هالیوودی حدود ۱۰ روز پیش خبر ناپدید شدن پدر خود را به مقام‌های مسئول منطقه اعلام کرد و از آن پس تلاش‌ها و جستجوها برای یافتن لوین آغاز شد. او در حال نقل مکان به خانه‌ای تازه بود و شهروندان بارها لوین را با خودروی فیات ۲۰۱۲ هنگام رفت و آمد بین دو خانه پیشین و فعلی دیده بودند. با این حال، باقی ماندن بخشی از وسایل این بازیگر قدیمی در خانه قبلی تردیدها را درباره سرنوشت او بیشتر کرد.

لوین از بازیگران سریال‌های «ساینفلد» و «دادگاه شبانه» بود و دوستداران سینما شاید بازی‌هایش را در دو کمدی «آنی هال» و «منهتن» به کارگردانی وودی آلن به یاد داشته باشند. جمعه گذشته یکی از شهروندان خودروی او را در منطقه‌ای دورافتاده پیدا کرد و پس از حضور نیروهای امدادی، مشخص شد سگ باوفای لوین درون خودرو مانده و جان داده است. با توجه به محدوده پیدا شدن خودرو، جستجو برای یافتن نشانی از لوین ادامه یافت.

سرانجام تلاش‌های پلیس و دیگر نیروها به نتیجه رسید و بقایای یک جنازه روز یکشنبه جایی دورتر از محل توقف خودرو پیدا شد. کارشناسان احتمال می‌دهند این جنازه متعلق به بازیگر گمشده هالیوودی باشد. هر چند خبر قطعی و نهایی پس از انجام آزمایش‌های پیشرفته‌تر اعلام می‌شود.

کد خبر 447813

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha