دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از امروز ۲۴ تیر تا پایان این هفته استقرار هوای گرم را در کشور خواهیم داشت و تمام نقاط کشور گرم‌تر می‌شود.

هوای کشور گرم‌تر می‌شود

به گزارش ایرنا، فریبا گودرزی روز دوشنبه گفت‌: امروز در سواحل دریای خزر، استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان بارش‌های خفیف ادامه دارد و در بعد از ظهر و اوایل شب ارتفاعات البرز در استان‌های البرز، قزوین، تهران، سمنان، استان‌های خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رگبار پراکنده گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید رخ خواهد داد.

وی گفت: سه‌شنبه بعد از ظهر و شب‌ها برای خراسان شمالی و دامنه‌های البرز مانند استان‌های قزوین، زنجان، برخی نقاط اردبیل و آذربایجان شرقی رگبار موقتی پیش‌بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: برای دو روز آینده به ویژه بعد از ظهرها در جنوب کشور مانند جنوب سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و فارس، ارتفاعات جنوب کرمان و غرب اصفهان رگبار و رعد و برق موقتی خواهند داشت.

وی افزود: طی سه روز آینده برای شرق به ویژه منطقه زابل باد و گرد و خاک و کاهش دید پیش‌بینی شده است، همچنین امروز و فردا جنوب سمنان، تهران؛ برخی نقاط یزد، اصفهان، قم و مرکزی در برخی از ساعات وزش بادهای شدید همراه با گرد و غبار خواهند داشت.

به گفته وی امروز مرکز و شرق خلیج‌فارس و در سه روز آینده شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

  • تهران گرم‌تر می‌شود

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: آسمان تهران امروز کمی تا نیمه ابری و همراه با وزش باد خواهد بود. کمینه دمای امروز صبح پایتخت ۳۰ درجه بالای صفر بود و بیشینه دمای امروز به ۴۱ می‌رسد. فردا کمینه دمای تهران ۳۱ و بیشینه دمای آن ۴۲ درجه خواهد شد.

گودرزی گفت: ده‌گلان در کردستان، سقز و زرینه در کردستان، سراب و اردبیل ۹ درجه بالای صفر و شهداد کرمان ۴۹، هیرمند در سیستان و گتوند در خوزستان ۴۸ درجه بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

کد خبر 447804

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha