همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: به دستگاه‌های پرمصرف مهلت یک هفته‌ای داده می‌شود و در صورت استمرار این شرایط، برق مراکز یاد شده با هماهنگی استانداری تهران قطع خواهد شد.

ادارات پرمصرف برق پایتخت یک هفته مهلت دارند مصرف را مدیریت کنند

به گزارش مهر، حسین صبوری ظهر شنبه ۲۲ تیر با بیان این که به دستگاه‌های پرمصرف مهلت یک هفته‌ای دارند تا مصرف خود را مدیریت کنند گفت: در صورت استمرار این شرایط، برق مراکز یاد شده با هماهنگی استانداری تهران قطع خواهد شد.

صبوری با بیان این که مشترکان تهرانی در این هفته حداقل ۱۰ درصد در مصرف برق خود صرفه‌جویی کنند تا شبکه برق و تامین انرژی پایدار برای مشترکان دچار اختلال نشود افزود: پیش‌بینی شده است که طی هفته پیش رو افزایش دما در پایتخت وجود داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به این که تاکنون ۹ مرکز بزرگ تولید ارز دیجیتال در پایتخت کشف شده است، گفت: تنها در یکی از این مراکز هزار و ۵۰۰ مگاوات دستگاه ماینر با حدود ۶ مگاوات مصرف برق شناسایی شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران از بازرسی دستگاه‌ها و ادارات پرمصرف توسط ۲۵۰ اکیپ خبر داد و گفت: ۱۰۰۰ دستگاه و سازمان دارای مصرف زیاد برق در پایتخت به منظور اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف شناسایی و هدف‌گذاری شده‌اند.

کد خبر 447678

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha