همشهری آنلاین: داستان زندگی زنی که چند دقیقه پس از به دنیا آوردن فرزندش ناچار شد برای در امان ماندن از آتش‌سوزی مرگبار کالیفرنیا از بیمارستان بگریزد، در قالب فیلم روایت می‌شود.

آخرين كودكي كه در شهر پارادايس به دنيا آمد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از هالیوود ریپورتر، هیتر روباک فرزند خود را در بخش سزارین بیمارستان فدر ریور شهر پارادایس به دنیا آورد اما با شدت گرفتن آتش‌سوزی و پیش‌روی شعله‌های مرگبار در یک آمبولانس مخفی شد و به شکلی معجزه‌وار خود را از خطر مرگ حتمی نجات داد. هر چند خودرو هم گرفتار آتش شده بود. این کودک در واقع آخرین نوزاد متولدشده در بیمارستان پارادایس پیش از تخلیه اجباری شهر است.

میتو هاینمن که فیلم تحسین‌شده و موفق «یک جنگ خصوصی» را در کارنامه دارد، روی صندلی کارگردانی پروژه «پارادایس» می‌نشیند و آن را بر اساس فیلمنامه‌ای از خود می‌سازد. هر چند در آتش‌سوزی مهیب سال گذشته کالیفرنیا ۸۵ نفر کشته شدند اما قهرمان فیلم زنی جوان است که جان خودش را از میان شعله‌ها نجات داد و روایت آن را در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با مخاطبان به اشتراک گذاشت.

هاینمن که از مستندسازان برجسته آمریکایی است، با «کارتل لند» نامزد اسکار و برنده امی شده و ۳۰ نامزدی و بیش از ۴۰ جایزه دیگر در کارنامه دارد. او سال گذشته درام زندگینامه‌ای «یک جنگ خصوصی» را بر اساس فیلمنامه آرش عامل ساخت که رُزاموند پایک، جیمی دورمن، تام هالندر و استنی توچی نقش‌های اصلی آن را ایفا کردند. این فیلم در دو بخش بهترین بازیگر زن و بهترین موسیقی متن نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب بود.

کد خبر 447570

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha