مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶
۰ نفر

یوگا سیستمی کاملا علمی و عملی است و پاکسازی جسم و ذهن و روان از طریق تمرینات بدنی، تـنفسی و تمرکزی آن حاصل می‌شود و نـتیجه نهایی آن آرامش و آگاهی محـض است.

قدرت‌الله شميرانى

همچنین این روزها بخش ویژه‌ای از ورزش‌های همگانی را به خود اختصاص داده است. به گزارش همشهری، سرپرست هیات ورزش‌های همگانی در این باره گفت: هیات ورزش‌های همگانی همواره با تمام توان برای حمایت از ورزشکاران و قهرمانان گام برمی‌دارد. «قدرت‌الله شمیرانی» افزود: با توجه به این‌که این روزها بانوان ما توانسته‌اند در رشته‌های گوناگون موفقیت‌های متعددی کسب کنند، ما نیز در تلاش هستیم تا در هیات ورزش‌های همگانی بهترین شرایط را با امکانات موجود برای کسب مقام‌های بیشتر از سوی ورزشکاران، فراهم کنیم.

وی همچنین با بیان این‌که بانوان با مشارکت و حضور در ورزش‌های همگانی هم می‌توانند به مقام‌های خوبی دست یابند، افزود: ورزش یوگا و مقام‌آوری‌های آزاده آقاجانی به‌خوبی نشان‌دهنده این موضوع است. سرپرست هیات ورزش‌های همگانی در ادامه گفت: درخصوص درخواست‌های این ورزشکار هم به صورت جدی پیگیر مطالبات وی خواهیم بود. وی افزود: چنانچه آزاده آقاجانی تاییدیه‌ای از سوی انجمن یوگا مبنی بر قهرمانی جهانی دریافت کند و به ما تحویل دهد، پیگیری‌های لازم برای اخذ سئانس به منظور آموزش و مربیگری وی انجام خواهد شد. شمیرانی گفت: درخصوص وعده‌های داده‌شده نیز در صورت وجود مدرک به صورت جدی پیگیر قول و وعده‌ها خواهم شد.

کد خبر 446761

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha