همشهری آنلاین: فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: آمریکا و ایادی‌اش در منطقه بدانند دیگر قدرت رویارویی با نظام جمهوری اسلامی را ندارند زیرا ما سلاح‌ منحصر به فرد ملت ایران، فرهنگ الهی ایثار و شهادت است.

همایش

به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی، امیر سرتیپ ستاد علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز(چهارشنبه) در همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب که در ستاد این نیرو برگزار شده بود، طی سخنانی گفت: امروز روز افشای حقوق بشر آمریکایی است که باید بر این حقوق بشر آمریکایی مرگ و نفرین فرستاد ولی آمریکا و ایادی‌اش در منطقه بدانند دیگر قدرت رویارویی با نظام جمهوری اسلامی را ندارند زیرا ما سلاح‌ منحصر به فرد ملت ایران ،فرهنگ الهی ایثار و شهادت است.

سرتیپ صباحی فرد افزود: سلاح موثر ما در کنار تسلیحات رزمی فرهنگ الهی ایثار و شهادت، ولایتمداری وحدت و یکپارچگی ملت ایران است. اگر دشمن با فشار حداکثری و حضور نظامی در خلیج فارس رجز خوانی می‌کند و می‌خواهد نیات پلید خود را بر اراده آهنین ملت ایران تحمیل کند، از یک طرف بر طبل جنگ می‌کوبد و از سوی دیگر بر وسعت تحریم‌ها می‌افزاید و از سوی دیگر هم پیشنهاد مذاکره می‌دهد که این امر غیر قابل اعتماد بودن دشمن را نشان می‌دهد.

امیر صباحی فرد تصریح کرد: اگر دشمن در ۲۰۰مایلی تنگه هرمز متوقف شده است به دلیل قدرت بازدارندگی ما است. دشمن خوب می‌داند آمادگی رزمی ایران قابل آزمایش نیست و اولین اشتباه آنان آخرین اشتباه آنان خواهد بود.

کد خبر 446387

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha