دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: ایوانکا ترامپ، دختر رئیس‌جمهور آمریکا پس از انتشار ویدئویی که تلاش او برای به زور وارد کردن خودش به مکامله میان رهبران جهانی در اجلاس گروه ۲۰ نشان می‌داد، در رسانه‌های اجتماعی به باد انتقاد گرفته شد.

این ویدئو که روی ایسنتاگرام کاخ ریاست‌جمهوری فرانسه منتشر شد، تلاش ناموفق ایوانکا دختر دونالد ترامپ که عضو رسمی کاخ سفید هم هست، برای وارد شدن در  مکالمه‌ای درباره سیاست‌ها را نشان می‌دهد که در حاشیه اجلاس سالانه گروه ۲۰ در اوساکای ژاپن میان امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه، جاستین ترودو، نخست‌وزیر کانادا، کریستین لگارد، رئیس صندوق بین‌المللی پول و ترزا می، نخست وزیر بریتانیا در جریان است.

صدای این ویدئوی ۱۹ ثانیه‌ای چندان واضح نیست، اما صدای مکرون در آن شنیده می‌شود که نکته‌ای درباره عدالت اجتماعی را با دیگر رهبران در میان می‌گذارد.

ایوانکا تلاش می‌کند با تعارفی خودش را وارد بحث کند، اما ترزا می بدون توجه به او به مکرون پاسخ می‌دهد: «اما به محص اینکه درباره جنبه اجتماعی آن حرف بزنی، خیلی از افرادی که به این حرف‌ها گوش نمی‌کنند، توجهشان جلب می‌شود.»

ترامپ دوباره مکالمه را قطع میکند و درباره اینکه صنعت نظامی تحت تسلط مردان است، چیزی می‌گوید. اما رهبران جهانی به طور واضحی حرف‌های او را نادیده می‌گیرند و در حالیکه او با لبخند زدن و تکان دادن سرش سعی در ورود در بحث دارد، رویشان را به سمت دیگر برمی‌گردانند.

منتقدان در رسانه‌های اجتماعی می‌گویند حضور ایوانکا که سابقه‌ای در خدمات دولتی ندارد، در این اجلاس جهانی به دیپلماسی آمریکا آسیب زده است.

کد خبر 446156

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha