همشهری آنلاین: در فیلم سینمایی که توسط رایان مورفی تهیه می‌شود نیکول کیدمن و مریل استریپ بار دیگر در کنار هم بازی می‌کنند.

سينما

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، رایان مورفی فهرست بازیگران خود را برای فیلم بعدی‌اش که برای نتفلیکس ساخته می‌شود، اعلام کرد.

در این فیلم که با عنوان «جشن پایان سال تحصیلی» ساخته می‌شود و اقتباسی از یک نمایش موزیکال در برادوی است که نامزد جایزه تونی هم شده بود، مریل استریپ و نیکول کیدمن نقش آفرینی می‌کنند. این نمایش که جک فیرتل نویسنده داستان اورجینال آن برای برادوی بوده است این فصل در برادوی با اقبال روبرو شد و ۶ نامزدی جوایز تونی را کسب کرد.

آکوافینا، جیمز کوردن، آریانا گرانده، کیگان-مایکل کی و اندرو رانلز از دیگر چهره‌های درجه یکی هستند که این فیلم را روی پرده نقره‌ای می‌آورند.

داستان این فیلم درباره دانشجوی یک شهر محافظه‌کار است که می‌خواهد با دوستش به مراسم پایان جشن سال تحصیلی برود اما در این راه باید با مسایلی روبرو شود. این نخستین قرارداد مورفی با نت‌فلیکس است.

مورفی که تهیه‌کننده‌ای نامدار برای شوهای تلویزیونی چون «گلی» و «داستان ترسناک آمریکایی» است، چند ماه پیش قراردادی کلی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار با نتفلیکس بست.

درباره اینکه هر یک از بازیگران ایفاگر چه نقش‌هایی خواهند بود، صحبتی نشده است.

مریل استریپ و نیکول کیدمن که در فیلم سینمایی «ساعت‌ها» با هم بازی کرده بودند، چندی پیش در فصل دوم سریال «دروغ‌های کوچک بزرگ» محصول شبکه اچ‌بی‌او با هم جلوی دوربین رفتند.

کد خبر 445601

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha