دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: برانکو ایوانکوویچ در شرایطی این تیم را به مقصد الاهلی عربستان ترک کرد که از بدقولی مسئولان باشگاه به شدت گلایه داشت و این موضوع موجب شد تا او تصمیم قطعی خود را برای جدایی از سرخپوشان بگیرد.

نگاهی به دلایل جدایی برانکو از پرسپولیس

به گزارش ایرنا، جدایی برانکو از پرسپولیس تلخ‌ترین خبری بود که می‌توانست هواداران تیم قهرمان لیگ را پس از پشت سر گذاشتن فصل رویایی، در شوک فرو ببرد. آن هم در حالی که هنوز یک فصل دیگر از قرارداد سرمربی کروات با باشگاه مانده بود.

سه قهرمانی و یک نایب قهرمانی در لیگ برتر، نایب قهرمانی و حضور در جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا و همچنین ۲ سوپر جام و یک جام حذفی از جمله افتخارات مرد کروات با پرسپولیس بود.

در چند هفته گذشته زمزمه‌هایی مبنی بر اینکه برانکو پرسپولیس را ترک خواهد کرد به گوش می‌رسید، اما سرمربی کروات تا آخرین روزهای حضورش هم با همان چهره خندان همیشه کارها را با انگیزه‌ای مانند اولین روز کاری دنبال می‌کرد.

برانکو چندین بار نامه‌هایی را مبنی بر عدم دریافت مطالبات خود و همکارانش در کادر فنی به باشگاه ارسال کرد، اما هرگز اجازه نمی‌داد که این مشکلات درون خانوادگی به بیرون درز کند.

وی که نظم در اولویت کاری اش قرار داشت، بدقولی های اخیر مدیران باشگاه را نپذیرفت. یک هفته پیش از فینال جام حذفی وسایلش در ایران را به کرواسی فرستاد تا دیگر به ایران باز نگردد.

مسئولان باشگاه از برانکو فهرست بازیکنان فصل آینده را می‌خواستند اما سرمربی پرسپولیس از ارائه فهرست سر باز می زد.

در آخرین روز حضور برانکو در ایران و تنها یک روز پس از قهرمانی تیم در جام حذفی، مسئولان باشگاه از صبح در تلاش بودند تا بتوانند با سرمربی تیمشان دیدار کنند تا برنامه‌های فصل آتی تدوین شود، اما برانکو از این کار امتناع می کرد.

سرمربی پرسپولیس که به داشتن «دیسیپلین» کاری در فوتبال ایران شهرت داشت، از بدقولی‌های مدیران ناراحت بود و به همین خاطر قصد نداشت در جلسه با مدیرعامل باشگاه حضور پیدا کند اما در ساعات آخر حضور در ایران بنا بر اسرار مدیرعامل حاضر به برگزاری جلسه با وی شد و فهرست بازیکنانی که می‌توانند برای پرسپولیس مفید باشند را به مدیریت ارائه کرد و رفت. چراکه پیش از آن جلسات قبلی برانکو با مدیرعامل باشگاه، با وعده های توخالی مدیران همراه بود.

حتی در این میان گزارشاتی که به سرمربی پرسپولیس در مورد نقل و انتقالات می‌رسید نیز انگیزه وی را برای جدایی بیشتر کرد. او همچنین برای دریفات مطالبات خود و همکارانش نیز در چندین ماه گذشته تنها وعده های عملی نشده می شنید.

در نهایت موفق ترین سرمربی سال های اخیر پرسپولیس و فوتبال باشگاهی ایران راهی الاهلی عربستان شد تا میلیون ها هوادار این باشگاه بزرگ از حالا نگران آینده تیم محبوب خود باشند.

کد خبر 444310

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha