مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: معاون اول رئیس جمهور در پاسخ به مکاتبه مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران دستور جبران کسری شهرداری‌ها در بودجه سال جاری را صادر کرد.

دستور جهانگيري

شهرداران کلانشهرها طی مکاتبه‌ای خواستار اجرای مفاد صورتجلسه  نشست خود با معاون اول رئیس‌جمهور که در ۲۳ بهمن ماه سال گذشته برگزار شده بود، شدند.

به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل مجمع کلانشهرها، کمال مرادی، دبیرکل مجمع شهرداران گفت: در جلسه قبل ۱۱ بند مطرح و مورد موافقت قرار گرفته بود. بندی از صورت جلسه این نشست مربوط به پرداخت عوارض سهم شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از محل هدفمندی یارانه‌ها بوده است که از مبلغ ۱۵ هزار میلیارد ریال تا پایان سال ۹۷ تنها مبلغ ۲ هزار میلیارد ریال آن در  اختیار سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، برای توزیع بین شهرداری‌هایی که  بابت حقوق و مزایای پرسنل بدهکار هستند، قرار گرفته است.

دبیرکل مجمع شهرداران گفت: متاسفانه مشکلات کلانشهرها در خصوص تامین اتوبوس، واگن و تجهیزات مترو و قطار شهری نیز همچنان به قوت خود باقی مانده است. شهرداران کلانشهرها خواستار اجرای مفاد  صورت جلسه فوق شدند و معاون رئیس جمهور خطاب به دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، دستور جبران کسری سال گذشته شهرداری‌ها در بودجه سال جاری را صادر کرد.

کد خبر 444168

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha