شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۹
۰ نفر

حمیدرضا علی‌پور:حمیدرضا علی‌پور: در شرایطی که هنوز تکلیف ادامه همکاری باشگاه پرسپولیس و برانکو مشخص نیست و هر روز اخبار جدیدی به گوش می‌رسد.

بيرانوند

آینده علیرضا بیرانوند هم حالا به چالش دیگری برای باشگاه پرسپولیس و هواداران این تیم تبدیل شده است. دروازه‌بان اول تیم‌ملی و سرخپوشان پس از درخشش طی ۳سال حضورش در این تیم حالا تصمیم گرفته آینده خود را در اروپا جست‌وجو کند و لژیونر شود. بیرانوند در شرایطی تصمیم به جدایی از جمع سرخپوشان گرفته که شنیده می‌شود باید برای جدایی رقمی نزدیک به ۱۰میلیارد تومان پرداخت کند و شاید همین مبلغ بالا او را در پرسپولیس ماندنی کند.

به همین دلیل روز گذشته وکیل بیرانوند با حضور در دفتر باشگاه پرسپولیس برای جدایی بیرانوند مذاکره کرد تا خبر جدایی دروازه‌بان اول سرخپوشان کمی جدی‌تر شود. در طرف مقابل و درصورت جدایی احتمالی بیرانوند، مسئولان پرسپولیس باید بعد از ۳سال بسیار خوب با این دروازه‌بان، یک‌بار دیگر به سراغ شماره‌یک جدیدی باشند که البته با توجه به شرایط لیگ ایران کار بسیار سختی است.

تنها گزینه مورد اعتماد برانکو برای جانشینی بیرانوند، رشید مظاهری بود که این دروازه‌بان در همان نخستین روزهای نقل‌وانتقالات راهی تراکتورسازی شد تا با این تیم لیگ را آغاز کند. باید دید در نهایت درصورت جدایی بیرانوند چه‌کسی حفاظت از قفس توری پرسپولیس را بر عهده خواهد گرفت. تعداد گزینه‌هایی که می‌توان به آنها فکر کرد چندان هم زیاد نیست.

  • رادو، ریال بگیر و بیا

دروازه‌بان کروات پرسپولیس در ۳سال گذشته به یکی از محبوب‌ترین بازیکنان این تیم تبدیل شده است. رادو با وجود نیمکت‌نشینی هر بار که به میدان رفت نشان داد دروازه‌بان بسیار خوبی است و می‌تواند در نبود بیرانوند جای خالی او را پر کند. با این حال رادو هم‌اکنون در کرواسی حضور دارد و منتظر وصول شدن طلب‌هایش از پرسپولیس است. مسئولان باشگاه پرسپولیس البته به او پیشنهاد تمدید قرارداد داده‌اند اما با این شرط که رقم قراردادش را به ریال تبدیل کند.

  • علیرضا حقیقی

دروازه‌بان سابق تیم ملی بعد از بازی در جام جهانی برزیل و جام ملت‌های استرالیا مدت‌هاست که در تیمی بازی نمی‌کند. با این حال حقیقی همچنان خودش را پسر پرسپولیس می‌داند و باید دید درصورت جدا شدن بیرانوند آیا یک‌بار دیگر شانس حضور در دروازه پرسپولیس را خواهد داشت یا خیر.

  • امیر عابدزاده

پسر دروازه‌بان افسانه‌ای سرخپوشان و تیم ملی مدت‌هاست از لیگ ایران فاصله گرفته و در پرتغال بازی می‌کند. از امیر عابدزاده به‌عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی بیرانوند نام برده می‌شود. عابدزاده در پرتغال درخشش خوبی داشت اما مشخص نیست در پرسپولیس و در شرایط پرفشار این تیم نیز بتواند همان کیفیت را به نمایش بگذارد. با این حال او یک گزینه جدی برای جانشینی بیرانوند است.

  • سیدحسین حسینی

با وجود استوری جنجالی علیپور و تکذیب مهاجم سرخپوشان، شنیده می‌شود این دروازه‌بان همچنان گزینه پرسپولیس است. درصورت جدایی بیرانوند و البته درصورتی که رحمتی با وجود توافق با پدیده از جدایی منصرف شود و قراردادش را با استقلال تمدید کند، آن‌وقت حسینی از استقلال جدا خواهد شد و باید دید در نهایت خودش را به‌عنوان یاغی بعدی فوتبال ایران معرفی خواهد کرد یا خیر.

کد خبر 444112

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha