همشهری آنلاین: رئیس دانشگاه درباره بازداشت ۲ دانشجوی دانشگاه تهران گفت: بازداشت این دانشجویان ربطی به مسائل درون دانشگاه ندارد.

محمد نیلی احمد‌آبادی-رئیس دانشگاه

به گزارش فارس، محمود نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران با بیان این مطلب گفت: موضوع بازداشت دانشجویان این دانشگاه را پیگیری می‌کنیم و استنباطم این است که مسئولان قضایی و امنیتی سعی دارند نهایت کمک را به دانشجویان داشته باشند.

وی درباره آخرین وضعیت ۲ دانشجوی بازداشتی این دانشگاه اظهار داشت: یک نفر بازداشت شده و یک نفر نیز قبلاً بازداشت بوده است که البته هر دو ربطی به مسائل درون دانشگاه ندارند.

نیلی ادامه داد: موضوع هر دو را در چارچوب وظایف و مسئولیت‌های دانشگاه دنبال می‌کنیم؛ با مسئولان قضایی صحبت کرده‌ایم و مسئولان قضایی و امنیتی نیز نهایت کوشش خود را می‌کنند که به این دانشجویان کمک‌ شود.

رئیس دانشگاه تهران تاکید کرد: به‌طور دائم این موضوع را پیگیری می‌کنیم و استنباطم این است که مسئولان قضایی و امنیتی سعی دارند نهایت کمک را به دانشجویان داشته باشند.

به گزارش فارس،  یکی از دانشجویان دانشگاه تهران به دلیل حادثه خیابان پاسداران و دیگری نیز به دلیل اعتراض به مسائل کارگری بازداشت شده‌اند.

کد خبر 444044
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha