همشهری‌آنلاین: رئیس شورای عالی استان‌ها با تاکید بر لزوم چابک‌سازی ساختار شهرداری تهران گفت: به دنبال ادغام و کاهش معاونت‌ها، تصمیمی مبنی بر تعدیل نیروهای شهرداری تهران وجود ندارد.

شهرداری تهران

مرتضی الویری در گفت‌وگو با شهرنوشت، با تاکید بر لزوم چابک‌سازی ساختار بدنه شهرداری تهران اظهار کرد: در سیستم‌های مدیریتی، ایده‌آل این است که یک مدیر با ۵ معاون کار کند. اگر این سیستم را مبنا قرار دهیم، تعداد معاونت‌های شهرداری تهران باید از ۹ معاونت به ۵ معاونت کاهش پیدا کند.

رئیس شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: برای چابک سازی، به منظور بالا بردن بهره‌وری و پاسخ‌گویی مناسب‌تر، تعداد معاونت‌ها باید کاهش پیدا کند و صرفاً در بدنه بر اساس نیاز نیروهای انسانی جذب شوند.

عضو شورای شهر تهران درباره نگرانی‌های موجود مبنی بر تعدیل نیروهای شهرداری تهران به دنبال کاهش و ادغام معاونت‌ها توضیح داد: تصمیمی مبنی بر تعدیل نیروهای شهرداری تهران وجود ندارد بلکه افراد در رده‌های دیگر به کار گرفته می‌شوند.

الویری عنوان کرد: اگر لایحه مدیریت یکپارچه شهری که از سوی دولت در مجلس طرح شده، به تصویب برسد، حجم زیادی از فعالیت‌ها به شهرداری واگذار می‌شود و به دنبال آن نیروها در جای دیگری استفاده می‌شوند.

رئیس شورای عالی استان‌ها افزود: حجم زیادی از درآمدهای شهرداری تهران صرف حقوق و دستمزدها می‌شود و این امر موجب شده که سهم فعالیت‌های عمرانی کاهش یابد.

کد خبر 443971

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha