همشهری آنلاین: مصزفی دنیزلی برای بار سوم به لیگ ایران آمد و این بار هدایت تیم فوتبال تراکتورسازی را عهده دار شد. این حضور با بازتاب رسانه‌ای در کشور ترکیه روبرو بود.

دنيزلي

به گزارش ایسنا، مصطفی دنیزلی سرمربی ترکیه‌ای که سابقه حضور در تیم‌های پاس و پرسپولیس را در فوتبال ایران داشت برای بار سوم به ایران آمد تا هدایت تراکتورسازی را بر عهده بگیرد و جانشین جرج لیکنز در این تیم شود. رسانه‌های ترکیه‌ای به بازتاب این حضور پرداختند که به شرح زیر است:

  • حریت: امضای قرارداد ۵ ساله با تراکتورسازی

دنیزلی دو هفته مانده به پایان فصل لیگ ترکیه از تیم قاسم پاشا کنار رفت و اکنون با امضای قراردادی ۵ ساله هدایت تراکتورسازی را بر عهده گرفت. از مبلغ قرارداد سرمربی ۶۹ ساله اطلاعی منتشر نشده است.

  • صباح: حضور سه باره دنیزلی در فوتبال ایران

مصطفی دنیزلی برای سومین بار به لیگ ایران رفت و هدایت تیم تراکتورسازی را بر عهده گرفت. قرارداد رسمی او با تراکتور امضا شده است ولی از مبلغ قرارداد او خبری نیست. این مربی در فوتبال ایران چهره‌ای شناخته شده محسوب می‌شود و در دو حضور قبلی در تیم‌های پاس و پرسپولیس عملکرد قابل قبولی داشت.

  • اسپور: انتقالی عجیب برای سرمربی ۶۹ ساله

این رسانه ترکیه‌ای حضور مصطفی دنیزلی را در تیم فوتبال تراکتورسازی حضوری عجیب قلمداد کرد و در عین حال تاکید کرد تجربه بالای این مربی می‌تواند تضمین کننده موفقیت تیم تبریزی باشد.

سایر رسانه‌ها و سایت‌های ورزشی ترکیه‌ای نیز به این حضور واکنش نشان دادند و به بازتاب این خبر پرداختند.

کد خبر 443906

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha