سه‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۶
۰ نفر

«من آهنگسازم و برای خواننده زیرزمینی یک آهنگ ساختم و پولم را گرفتم اما او مرا ربود و تمام اموالم را سرقت کرد»

متهم

پسرجوان هنگام طرح شکایت درحالی این ادعا را مطرح کرد که پس از دستگیری خواننده زیرزمینی ماجرا خیلی فرق کرد و مشخص شد که او آهنگساز نیست و مواد می‌فروشد. دعوای آنها هم بر سر خرید گل بوده است.

به گزارش همشهری، ماجرا از این قرار بود که چند روز پیش فردی به اداره پلیس رفت و گفت فردی آشنا با ۴ نفر از دوستانش او را ربوده و اموالش را سرقت کرده است. وی گفت: در همسایگی ما جوانی زندگی می‌کند که نگهبان ساختمان است. من در زمینه آهنگسازی فعالیت دارم و او نزد من آمد تا برایش آهنگی بسازم و او بخواند. من نیز قبول کردم و با گرفتن یک میلیون و نیم پول آهنگ را ساختم و خواننده زیرزمینی که رپر بود آن را خواند.

او اما چند روز بعد سراغ من آمد و گفت از کارم راضی نبوده و پولش  را می خواهد اما من زیر بار نرفتم تا اینکه او به همراه ۴ نفر از دوستانش به سراغم آمد و مرا ربودند. وی ادامه داد: من داخل پارک به همراه دوستم بودم که جوان خواننده به همراه ۴ نفر به سمتم هجوم آوردند و با تهدید چاقو مرا ربوده و به زور سوار ماشین پژویشان کردند. آنها اموالم که شامل پول، زنجیر و دستبند طلا و موبایلم بود را سرقت کردند و بعد با رهاکردن من کنار خیابان فراری شدند.

با این شکایت، تحقیقات در این خصوص آغاز و جوان خواننده دستگیر شد. با تحقیق از وی، ماجرا متفاوت از شکایت شاکی شد. او گفت: اصلا ماجرا آهنگسازی و خوانندگی نبود. شاکی مواد فروش است نه آهنگساز. ماجرا این‌طور بود که من مهمانی گرفته بودم و پیش شاکی رفتم تا از او گل بخرم. پول را به حسابش ریختم اما مرا سرکار گذاشت و موادی به من نداد.

چند بار به او زنگ زدم و جوابی نداد. این شد که تصمیم به انتقام از او گرفتم تا به پولم برسم. روز حادثه با دوستانم او را خفت کردیم و اموالش را دزدیدیم. هم اکنون پرونده در شعبه ششم دادسرای جنایی تهران پیش روی قاضی احسان زمانی درحال رسیدگی است و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

کد خبر 443637

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha