همشهری آنلاین: در ادامه تلاش های رژیم صهیونیستی برای تقسیم زمانی مسجد الاقصی صدها شهرک نشین تندرو صبح امروز (یکشنبه) تحت حمایت نظامیان رژیم اشغالگر و همزمان با آغاز یکی از اعیاد یهودیان به مسجد الاقصی یورش بردند.

صهیونیست هاي شهرک نشین

به گزارش ایرنا، نیروهای پلیس اسرائیل درجریان یورش شهرک نشینان به صحن و محوطه مسجد الاقصی کاملاً از آنان حمایت امنیتی بعمل آوردند و خروج امن آنان از باب السلسله را تامین کردند.

"فراس الدبس" مسئول روابط عمومی و رسانه ای اوقاف اسلامی در این باره گفت: نیروهای پلیس رژیم اشغالگر اسرائیل در پی یورش ۳۳۴ شهرک نشین به مسجد الاقصی و گشت زنی در صحن و محوطه آن باب المغاربه را بستند.

وی با محکوم کردن یورش هر روزه شهرک نشینان که از ساعات نخست صبح آغاز شده و تا ظهر ادامه می یابد در خصوص اقدامات رژیم صهیونیستی برای تقسیم زمانی مسجد الاقصی هشدار داد.

یورش شهرک نشینان به مسجد الاقصی در حالی است که در طول تعطییلات عید فطر این محل بسته شده بود.

نظامیان رژیم صهیوینیستی برای ورود نمازگزاران فلسطینی به مسجد الاقصی محدودیت هایی از جمله دریافت کارت شناسایی اعمال می کنند و حتی هنگام خروج هم تعدادی از آنان را بازداشت می کنند.

"گلعاد اردان" وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی پیش تر گفته بود ماموریت او تضمین ورود آزادانه یهودیان به مسجد الاقصی است. بر این اساس نیروهای اشغالگر به شهرک نشینان اجازه می دهند هر روز به جز جمعه و شنبه وارد مسجد الاقصی شوند.

کد خبر 443272

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha