همشهری آنلاین: ۷۸۰ اثر در بخش داخلی و بین المللی برای شرکت در این جشنواره ارسال شده است.

جشنواره نهال

به گزارش همشهری آنلاین؛ رضا باستانی در نشست خبری جشنواره نهال گفت: ۵۷۳ اثر داخلی و ۲۰۷ اثر بین المللی به شانزدهمین دوره جشنواره نهال رسیده است.

وی افزود:  از بخش داخلی ۳۵ فیلم کوتاه داستانی، ۱۱ فیلم پویا نمایی، ۵ فیلم تجربی، ۴ فیلم مستند،  ۹ فیلم سال اولی ها در بخش اصلی و ۳۱ فیلم نیز در بخش جنبه تماشا نمایش داده می شود.
دبیر شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه دانشجویی نهال گفت: از ۲۰۷ اثر بین المللی که از ۳۹ کشور جهان به دبیر خانه جشنواره رسیده است ۱۳ اثر به نمایش در می آید.

باستانی افزود: افتتاحیه این جشنواره ۲۰ خرداد و اختتامیه آن ۲۹ خرداد ساعت ۱۷ در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار خواهد شد.

وی گفت: ۲۵ اثر برگزیده در بخش های مختلف شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه دانشجویی نهال در مراسم اختتامیه معرفی و قدردانی خواهند شد.

دبیر شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه دانشجویی نهال افزود: آثار این جشنواره از ۲۱ تا ۲۹ خرداد در دانشگاه هنر به نمایش در خواهد آمد و گالری عکس و پوستر این دوره از جشنواره نیز از ۲۲ تا ۲۸ خرداد در خانه هنرمندان برای عموم به نمایش گذاشته میشود.

کد خبر 442477

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha