جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
۰ نفر

راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور باشکوه ‌اقشار مختلف مردم در تمام شهرهای ‌ایران ‌با شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «فلسطین حمایتت می‌کنیم» و... برای رساندن فریاد مظلومیت مردم فلسطین ‌به گوش جهانیان برگزار شد.

روز جهاني قدس با حضور پرشور مردم استان‌های خوزستان، لرستان و ايلام

به گزارش تسنیم، همزمان با برگزاری راهپیمایی روز قدس در کشور، مناطق مختلف استان‌های خوزستان، لرستان و ایلام نیز شاهد برپایی باشکوه این مراسم بودند.

  • شکوه قدس در خوزستان

در مناطق مختلف استان خوزستان بانگ رسای «القدس لنا» با حضور پرشور مردم ولایتمدار طنین‌انداز شد. راهپیمایی روز جهانی قدس دیروز در ۷۰ نقطه خوزستان اعم از مراکز شهرستان‌ها، شهرها، بخش‌ها و روستاهای پرجمعیت برگزار شد. مردم روزه‌دار خوزستان در مناطق مختلف استان لبیک‌گویان به ندای حق امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در راهپیمایی روز قدس، صحنه‌ای ماندگار برای نقش بر آب کردن نقشه‌های شوم دشمنان اسلام و دفاع از مردم مظلوم فلسطین در تاریخ ثبت کردند. مردم کلان‌شهر اهواز راهپیمایی را از مسجد آیت‌الله موسوی جزایری واقع در خیابان امام خمینی(ره) آغاز کردند و تا مصلای امام‌خمینی(ره) ادامه دادند.

  • طنین «مرگ بر اسرائیل» در لرستان

راهپیمایی پرشور روز جهانی قدس با فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» همزمان با سراسر کشور در استان لرستان برگزار شد. ‌ همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، جای جای لرستان نمایشگر خروش انقلابی مردمی بود که آمده بودند بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و انزجار و نفرتشان را از رژیم کودک‌کش اسرائیل غاصب اعلام کنند. مردم همیشه در صحنه لرستان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس به خیابان‌ها آمدند تا بار دیگر فریاد «مرگ بر اسرائیل» را در سراسر استان طنین‌انداز کنند. مردم روزه‌دار لرستان بار دیگر آمدند تا با مشت‌های گره‌کرده و فریاد حمایت از قدس شریف بگویند رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی جایی در سرزمین فلسطین ندارد.

در خرم‌آباد، مردم راهپیمایی پرشور خود را از میدان شهدا به سمت پل شهدا و سه‌راه اسدآبادی آغاز کردند و از خیابان انقلاب خود را به میعادگاه نماز جمعه رساندند. در برخی دیگر از شهرستان‌های استان ازجمله بروجرد، پلدختر، کوهدشت، سلسله، ازنا، رومشکان و... نیز مردم روزه‌دار به صحنه آمدند تا با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کنند.

  • ایلامی‌ها علیه غاصب فلسطین

مردم ایلام راهپیمایی روز جهانی قدس را با فریادهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» از خیابان آیت‌الله حیدری آغاز کردند و با طی این خیابان در میدان شهید کشوری و بلوار آزادی ادامه و در مصلای امام‌خمینی(ره) خاتمه دادند. راهپیمایی‌کنندگان ایلامی با شعارهایی همچون «از دشمنان ایران ما خواهشی نداریم، با غاصب فلسطین ما سازشی نداریم»، «مانند رهبر خود، آزاده‌ایم آزاده/ برای محو دشمن، آماده‌ایم آماده»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر آل سعود خائن» مسیر راهپیمایی را تا مصلی طی کردند. مردم استان ایلام از زن و مرد، کوچک و بزرگ و پیر و جوان، از هر قشر و با هر مقام و شغلی، با وجود گرمای هوا، بار دیگر حمایت خود را از مردم مسلمان فلسطین اعلام و با آرمان‌های انقلاب، امام(ره) و رهبری تجدید بیعت کردند.

کد خبر 442349

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha