مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران، ویژه برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی مدیریت شهری پایتخت هم‌زمان با برگزاری راهپیمایی روز قدس را تشریح کرد.

روز قدس

برزین ضرغامی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: طرح‌های فرهنگی متناسب با روز قدس در سطح شهر اکران شد. با توجه به اهمیت این روز در فرهنگ دینی و تاکیدات مقام معظم رهبری در گرامیداشت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و حمایت از مبارزه مردم مظلوم فلسطین، طرح‌های فرهنگی در سطح شهر تهران اکران شد تا پایتخت حال و هوای این روز را به خود بگیرد.  

به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط‌عمومی و اموربین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، برزین ضرغامی با تاکید بر اهمیت این روز افزود: با توجه به ضرورت حمایت از مردم مظلوم فلسطین سازمان مکلف است تا چهره شهر را برای راهپیمایی این روز آماده کند، به همین خاطر تعداد زیادی از سازه‌های تبلیغاتی سطح شهر و به ویژه مسیرهای راهپیمایی به اکران‌های فرهنگی این روز اختصاص یافته‌است.

او با تاکید بر این‌که علاوه بر فعالیت‌هایانجام‌شده از سوی سازمان، تمامی طرح‌ها بر روی IP مناطق ۲۲‌گانه شهرداری قرارگرفته‌است، گفت: مناطق موظف به استفاده و اکران این طرح‌ها در محلات هستند.

ضرغامی عنوان کرد: طرح‌های فرهنگی راهپیمایی روز قدس با محوریت بیانات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری انتخاب شده و علاوه بر این در آن ها از تصاویر و طرح‌هایی که بیانگر ظلم و بی عدالتی که سال هاست در حق مردم مظلوم فلسطین انجام‌شده، استفاده شده است.

به گفته مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با توجه به این‌که مسیرهای ده‌گانه راه‌پیمایی روز جهانی قدس از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به سازمان اعلام شده‌است، تمامی شرکت‌های تجاری حاضر در مسیرهای راهپیمایی از سوی زیباسازی موظف شدند تا سازه‌های تجاری خود را به اکران فرهنگی روز قدس اختصاص دهند.

کد خبر 442096

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha