همشهری آنلاین: طبق اعلام مسئولان آمازون کاربران این سرویس تنها با پرداخت حدود ۱۰ دلار در ماه می‌توانند با سرویس جدید این شرکت به حدود یک میلیون کتاب دسترسی داشته باشند.

با ده دلار به یک میلیون کتاب آمازون دسترسي پيدا كنيد

 به گزارش خبرگزاری ایبنا به نقل از بیزینس اینسایدر، شرکت آمازون به تازگی اعلام کرده است که کاربران عضو سرویس نامحدود کیندل این شرکت قادر خواهند بود به یک میلیون کتاب دسترسی داشته باشند. سرویس نامحدود کیندل (Kindle Unlimited) پیش از این محدودیت‌هایی برای کاربرانش در نظر گرفته بود.
 
طبق اعلام مسئولان آمازون کاربران این سرویس تنها با پرداخت حدود ۱۰ دلار در ماه می‌توانند با سرویس جدید این شرکت به حدود یک میلیون کتاب دسترسی داشته باشند. سازوکار این سرویس جدید امانت گرفتن بعضی از کتاب‌های موجود در بازار کتاب و برگرداندن آن است.
 
آمازون می‌گوید با الهام از نوع خدمات دهی کتاب‌خانه‌های عمومی دیجیتال در بعضی از ایالت‌های آمریکا تصمیم گرفته کتاب‌های تازه منتشر شده را به صورت امانت در اختیار کاربرانش قرار دهد.
 
طبق اعلام این شرکت کاربران دستگاه‌های تلفن همراه و تبلت غیر از کتاب‌خوان کیندل نیز می‌توانند با دانلود اپلیکیشن سرویس نامحدود کتاب آمازون از گوگل پلی و اپ‌استور شرکت اپل به این امکانات دسترسی داشته باشند.
 
پروژه دسترسی نامحدود به کتاب‌های الکترونیک و صوتی از سوی آمازون از سه سال کلید زده شده است ولی هنوز هم به گفته مسئولان این شرکت در مرحله آزمایش قرار دارد. آمازون سال گذشته اعلام کرده بود کاربران این سرویس می‌توانند با پرداخت کمتر از ۱۰ دلار (۹.۹۹ دلار) به ۶۰۰ عنوان کتاب دسترسی داشته باشند.

کد خبر 441921

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha