مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از طرح واردات خودروهای هیبریدی با کاربری تاکسی با موافقت هیأت دولت خبر داد.

تاكسي هيبريدي

علیرضا قنادان در گفت‌وگو با شهرنوشت با اعلام این خبر، افزود: با موافقت هیأت دولت قرار است خودروهای هیبریدی و خودروهای پاک با کاربری تاکسی وارد کشور شوند تا از این خودروها در ناوگان تاکسیرانی تهران استفاده کنیم.

او گفت: دولت درحال ارائه مجوز برای واردات خودرو با کاربری تاکسی بدون عوارض اولیه و با بخشودگی عوارض گمرکی است. اگر این امر میسر شود بخشی از کمبودها در حوزه تاکسیرانی برطرف خواهد شد.  

قنادان با تاکید بر این‌که در حال حاضر شهر تهران به ۲۵ هزار دستگاه تاکسی نیاز دارد، گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان سال ۹۸، ۱۰ هزار دستگاه تاکسی به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت اضافه کنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در پایان تصریح کرد: بی‌شک، اگر سرعت عملیات اداری افزایش پیدا کند و اقدامات مربوط به صدور مجوز و مجموعه اقدام‌های خارج از حوزه شهرداری همچون کسب موافقت‌نامه از بانک و تأییدیه‌های دولت انجام شود، در نوسازی ناوگان تاکسیرانی عملکرد قابل قبولی خواهیم داشت.  

کد خبر 441025

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha