همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما به مرحله بعد صعود نکردیم اما به عنوان قهرمان ایران این وظیفه را داریم که در هر بازی به خصوص در بازی فردا با کیفیت بالا بازی کنیم.

برانكو

فارس نوشت: برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار مقابل السد قطر گفت: این آخرین بازی این فصل ما در لیگ قهرمانان آسیا است. متأسفانه ما به مرحله بعد صعود نکردیم اما به عنوان قهرمان ایران این وظیفه را داریم که هر بازی را با کیفیت بالا بازی کنیم.

وی گفت: به تیم السد تبریک می‌گویم که آنها قهرمان قطر شدند. ما در چند سال اخیر با هم زیاد بازی کردیم و به همین دلیل چیز مخفی از همدیگر نداریم. این بازی برای شخصیت ما است و بازی فردا برای جشن گرفتن در لیگ ایران است. خوشبختانه بازیکنانم سلامت هستند اما انصاری و ماهینی هنوز در لیست ما نیستند. بودیمیر هم در بازی نخواهد بود. یکی دو بازیکن در بازی قبل ضربه خوردند اما سعی می‌کنند به بازی برسند ما می‌خواهیم با برد از لیگ قهرمانان آسیا جدا شویم و با حالت بهتری به دنبال نتایج خوب می‌رویم.

برانکو افزود:‌ ما سخت‌ترین گروه در آسیا بودیم چون در این گروه قهرمان قطر حضور دارد و از تیم ملی قطر قوی‌تر است. پرسپولیس هم که قهرمان ایران است و در این گروه قرار دارد. همچنین پاختاکور که قهرمان ازبکستان است هم در این گروه است و الاهلی هم از بهترین‌های عربستان است به همین دلیل جزئیات تعیین کننده هستند. ما در بازی با پاختاکور در بازی رفت بهتر بودیم اما گل آفساید خوردیم و عجیب بود که داور آن را پذیرفت. در قطر هم مقابل السد خوب بازی کردیم و موقعیت داشتیم اما در ثانیه‌های آخر گل آفساید خوردیم. ما با بدشانسی باختیم. در ازبکستان هم دیدید که یک پنالتی روی ترابی شد اما داور نگرفت. البته دنبال بهانه‌جویی نیستم اما اینها واقعیت است. همین جزئیات کارها را مشخص می‌کند. ما اگر در ازبکستان مساوی می‌کردیم بازی فردا سرنوشت‌ساز بود. داوران به جرأت از ما شش امتیاز گرفتند.  

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه السد بیش از ۱۰۰ گل رسانده و چه برنامه‌ای برای مدافعان این تیم دارید، گفت: آنها تیم بسیار مؤثری هستند و السد از تیم قطر هم قوی‌تر است. بعضی از ملی پوشان قطر آنجا ذخیره هستند. در این تیم بازیکنان بزرگی مثل ژاوی و گابی هستند. آنها در مجموع بیش از ۲۰۰ بازی در تیم ملی اسپانیا دارند و این یعنی اینکه کیفیت آنها بالا است اما ما تلاش می‌کنیم برنده شویم این وظیفه‌ای است که ما در قبال هواداران‌مان داریم.

وی در خصوص فشردگی بازی‌ها هم افزود: این برنامه‌ها چیده شد و برای ما کار را سخت کرد چرا که ما هر چهار روز یک بازی داشتیم و در کنار آن به سفر می‌رفتیم. اما خوشبختانه در لیگ خیلی خوب عمل کردیم. دل‌مان می‌خواهد که لیگ قهرمانان آسیا را هم به خوبی تمام کنیم.  

برانکو درباره اینکه فردا خداحافظی ژاوی است و آیا باشگاه پرسپولیس برنامه‌ای برای این بازیکن دارد یا نه، عنوان کرد:‌ این افتخار ما در ایران است که مقابل یک بازیکن بزرگ مثل ژاوی که در ۱۵ سال اخیر در سطح بهترین‌های دنیا قرار داشته بازی کنیم. او حتی گاهی از مسی و رونالدو هم بهتر بود و باید چند سال بهترین بازیکن دنیا می‌شد. ما او را ملاقات کردیم و مقابلش بازی انجام دادیم و شاهد کیفیت او بودیم. او رفتار بسیار حرفه‌ای دارد و این افتخار را داریم که در تهران آخرین بازی‌اش را انجام می‌دهد. من از طرف تمامی اهالی فوتبال بابت تلاش‌هایش از او تقدیر می‌کنم و برای او آرزوی موفقیت کامل در مرحله جدید زندگی‌اش دارم. خیلی خوب است که چنین فوتبالیستی به عنوان مربی کار کند. درباره غافلگیری برای این بازیکن چیزی نمی‌دانم اما از او تشکر می‌کنم بابت همه زحماتی که برای فوتبال کشیده است.

کد خبر 441007

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha