شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: خبرگزاری بلومبرگ که در زمینه‌ خبرهای تکنولوژی سابقه‌ خوبی دارد، به جزییاتی از این آیفون‌ها اشاره کرده که البته پیش از این بسیاری از آن‌ها مطرح شده است.

آیفون 2019

انتشار گزارش‌های مربوط به آیفون های ۲۰۱۹ از مدت‌ها قبل آغاز شده و روزبه‌روز به حجم خبرهای مربوط به این گوشی‌ها افزوده می‌شود. حالا خبرگزاری بلومبرگ که در زمینه‌ی خبرهای تکنولوژی سابقه‌ی خوبی دارد، به جزییاتی از این آیفون‌ها اشاره کرده که البته پیش از این بسیاری از آن‌ها مطرح شده است. در هر صورت در ادامه می‌توانید به‌صورت خلاصه و مفید نکات اصلی این گزارش را بخوانید.

  • هر سه آیفون جدید به غیر از تعبیه‌ی یک دوربین بیشتر در پنل پشتی، روی هم رفته از لحاظ طراحی تفاوت زیادی با نسل فعلی خود ندارند. در همین زمینه باید خاطرنشان کنیم که جانشین‌های آیفون XS و XS مکس از دوربین سه‌گانه و جانشین آیفون XR از دوربین دوگانه بهره می‌برد.
  • نسل بعدی آیفون XS و XS مکس حدود ۱ میلی‌متر ضخیم‌تر هستند.
  • سومین دوربین تعبیه شده در پنل پشتی جانشین آیفون XS و XS مکس از نوع اولترا واید است که زاویه‌ی دید وسیع‌تری را امکان‌پذیر می‌کند. دوربین ثانوی نسل بعدی آیفون XR از نوع تله‌فوتو است.
  • آیفون های ۲۰۱۹ از تراشه A۱۳ اپل بهره می‌برند که توسط شرکت تایوانی TSMC ساخته می‌شود.
  • هر سه آیفون به کاربران اجازه می‌دهند که جدیدترین ایرپادها و دیگر گجت‌های سازگار با تکنولوژی شارژ بی‌سیم را با قرار دادن بر پنل پشتی، شارژ کنند.

مانند همیشه، در ماه سپتامبر می‌توانیم انتظار معرفی آیفون های ۲۰۱۹ را داشته باشیم و البته هنوز در مورد نام آن‌ها نمی‌توانیم با قاطعیت اظهارنظر کنیم. در خبرهای مربوط به نسل جدید آیفون‌ها، از این گجت‌ها معمولا تحت عنوان آیفون ۱۱ یا XI یاد می‌شود.

کد خبر 440726

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha