جمعه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳
۰ نفر

پرونده لیگ برتر فوتبال ایران در حالی بسته شد که دست تراکتورسازان به دلیل تساوی مقابل فولاد و شکست ماشین‌سازی مقابل پدیده از رسیدن به سهمیه آسیایی کوتاه ماند.

دیدار تراکتورسازی ‌با فولاد

به گزارش همشهری، در پایان هفته سی‌ام لیگ برتر، تراکتورسازی مقابل فولاد خوزستان با نتیجه ۲ - ۲ متوقف شد و با ۵۲ امتیاز در رده پنجم ایستاد. دیدار ۲ تیم ماشین‌سازی و پدیده نیز با نتیجه ۲ بر یک به نفع پدیده به پایان رسید تا شاگردان «رضا مهاجری» در سکوی سیزدهم جاخوش کنند.  

  • با باخت ماشین‌سازی نتیجه بازی ما بی‌اهمیت شد

سرمربی تراکتورسازی پس از دیدار با فولاد در نشست خبری عنوان کرد:‌ خیلی متاسفم که نتایج بازی‌های دیگر به گونه‌ای رقم خورد که حتی اگر پیروز می‌شدیم، سهمیه آسیا را نمی‌گرفتیم چون پدیده هم ماشین‌سازی را با حساب ۲ بر یک برد. امروز برای ما روز سختی بود. ما و فولاد موقعیت‌های زیادی داشتیم. توانستیم گل خورده را جبران کنیم و ۲ گل بزنیم اما در ادامه گل خوردیم و بازی مساوی شد. «جرج لیکنز» ادامه داد: با توجه به این‌که یک بر صفر عقب بودیم، در نیمه دوم تغییراتی دادیم و گل زدیم اما بعد از این‌که پدیده در تبریز به پیروزی رسید، نتوانستیم به کارمان ادامه دهیم. تیمم را وقتی که توانستیم گل خورده را با ۲ گل جواب دهیم، ستایش می‌کنم. لیکنز با بیان این‌که تمام بدشانسی تیمش از بازی با سپیدرود شروع شد، افزود: آن اتفاقات خاص از بازی با سپیدرود تا این دیدار ادامه داشت و در همین بازی هم در ثانیه آخر گل خوردیم. امیدوارم این بدشانسی برای تیم ما به پایان برسد.

  • بستر فوتبال جوانمردانه فراهم نیست

سرمربی ماشین‌سازی هم پس از شکست تیمش برابر پدیده در هفته پایانی لیگ برتر گفت: بابت یک فصل تلاش به بازیکنان و هواداران «خسته نباشید» می‌گویم. می‌توانستیم در مقاطعی بهتر باشیم اما کم‌کاری نکردیم. ما تمام تلاشمان را به کار گرفتیم اما یک‌سری عوامل باعث شد نتایجی را که می‌خواهیم کسب نکنیم.   «رضا مهاجری» افزود: تعجب می‌کنم چرا یک بار داوری به نفع ما رقم نخورد. من برابر تیم سابق و تیم شهر خودم با تمام وجود بازی کردم. ما می‌خواستیم فوتبال جوانمردانه بازی کنیم اما بستر فوتبال جوانمردانه در ایران فراهم نیست. زمانی که برابر استقلال بازی داریم، داوری اشتباه می‌کند. در دیدار برابر پدیده هم داور اشتباه می‌کند که آن ‌هم به ضرر ماست. در دقیقه ۱۵ که بازی بدون گل بود، روی «محسن یوسفی» خطایی انجام شد که داور پنالتی نگرفت. بازیکنان تمام توانشان را گذاشتند اما بضاعت ما بیشتر از این نبود.

کد خبر 440709

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha