چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی سپاهان با بیان اینکه تجربه قهرمان شدن در هفته آخر را دارد گفت: امسال برای سپاهان سال خوبی بود.

قلعه‌نويي

به گزارش مهر، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری آخرین بازی این فصل تیم‌اش، با استقلال خوزستان است، گفت:امیدوارم فردا ۳ امتیاز را کسب کنیم تا حداقل عنوان نایب قهرمانی ما قطعی شود. البته یکبار در لیگ هشتم برایم اتفاق افتاد که در هفته آخر به قهرمانی رسیدم. با این وجود به بازیکنانم گفته‌ام که کاری به نتیجه دیدار پرسپولیس نداشته باشند و تمرکزشان روی بازی خودشان باشد.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که عملکرد سپاهان در فصل جاری را چگونه ارزیابی می‌کند، اظهار داشت: امسال سال خوبی برای ما بود، ‌سپاهان در دو سه سال گذشته شرایط خوبی نداشت اما امسال بهتر شدیم. تیم ما به لحاظ بودجه در رده پنجم قرار دارد و کمی هم کم لطفی و حب و بغض علیه ما شد. بازی قبلی هم مشخص شد که چیزهایی وجود دارد و مردم متوجه خیلی از مسائل شدند. در مجموع امسال خوب بود و بازیکنان از همه وجود مایه گذاشتند. ما امسال بازیکنان را در عید نوروز فقط ۲۴ ساعت تعطیل کردیم، اما دیدید که بازی ما را به یک تیم دیگر دادند و ۶ فروردین برای سپاهان بازی گذاشتند؛ در واقع ما و پدیده معادلات را بر هم زدیم، تیم پدیده هم لیاقت خود را نشان داد و امیدوارم هر دو تیم آسیایی شویم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره فصل آینده خاطر نشان کرد: گزینه اول، دوم و سوم من برای فصل آینده سپاهان است، اما باید بستر کار فراهم باشد. فصل بعد معیار ما فرق می‌کند، من دوست دارم در سپاهان بمانم و علاقمند هستم که این نهال را که خودم کاشتم سودش را ببرم. من برنامه‌هایم را داده‌ام و امیدوارم خبرهای خوبی منتشر شود.

کد خبر 440568

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha