سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایشگاه اختصاصی تابلوهای نقاشی برجسته «ونسان ون‌گوگ» و آثار هنری خلق شده با الهام از ماه این روزها مخاطبان بسیاری را به نمایشگاه‌های حال حاضر پاریس جذب کرده است.

ونگوك

به گزارش ایسنا و به نقل از فرانس ۲۴، گالری «L'Atelier des Lumières» که همواره با استقبال قابل قبول بازدیدکنندگان مواجه می‌شود، این بار میزبان مهم‌ترین آثار هنری «ون‌گوگ» در نمایشگاهی با عنوان «ون‌گوگ: شب پرستاره» است. همچون دیگر نمایش‌های این نمایشگاه، تابلوهای نقاشی همزمان با پخش موسیقی، بر روی دیوارها و کف‌پوش‌ها نمایش داده می‌شوند. این نمایش که از بیست و دوم فوریه آغاز شده است تا بیست و دوم دسامبر به کار خود ادامه خواهد داد.

با نزدیک شدن به پنجاهمین سالروز تاریخی اولین فرود انسان در کره‌ی ماه، نمایشگاهی با عنوان «ماه»، مجموعه‌ای از آثار خلق شده با الهام از ماه در سالن نمایشی «قصر بزرگ» به نمایش گذاشته شده‌اند.

آثار نمایشی این نمایشگاه شامل آثار خلق شده از سال ۱۶۰۹ تاکنون است. این نمایشگاه قصد دارد با کمک طراحی‌ها، نقاشی‌های نوگرا، تصاویر ثبت شده از مأموریت «آپولو ۱۱» میزبان بازدیدکنندگان در سفری به زمان و فضا باشد. این نمایشگاه از سوم آوریل آغاز به کار کرده و تا بیست و دوم جولای ادامه خواهد داشت.

کد خبر 439509

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فرهنگ عمومی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha