شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: نخستین تصویر از جانی دپ در فیلم سینمایی «در انتظار بربرها» بر اساس کتاب تحسین‌شده جی ام کوتسی در فضای مجازی منتشر شد.

جاني دپ در فيلم در انتظار بربرها

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از هالیوود ریپورتر، دپ که سال‌ها درگیر بازی در مجموعه سینمایی «دزدان دریایی کاراییب» و البته مسائل زندگی شخصی خود بود، با «در انتظار بربرها» به دنیای آثار مستقل بازگشته است. فیلم به کارگردانی سیرو گرا، فیلمساز کلمبیایی نامزد اسکار ساخته شده و رابرت پتینسن و مارک رایلنس دیگر نقش‌های اصلی آن را ایفا می‌کنند.

داستان «در انتظار بربرها» در یک شهر مرزی می‌گذرد و ماجرای دادرس وفادار به امپرتوری است که به دلیل خیانت و دادن اطلاعات به بربرها باید جای خود را به افسری جوان بدهد. در این میان، سرهنگ یول (با بازی جان دپ) از راه می‌رسد. او یک افسر شیطان‌صفت و ستمگر است، در ماموریت فرامرزی خود سراغ بربرها می‌رود و آنها را شکار می‌کند. افسر جوان هم باید میان وفاداری به امپراتوری و ایستادن سمت حقیقت یکی را برگزیند.

پروژه در شمال آفریقا و اروپا مقابل دوربین رفته و این روزها همزمان با پشت سر گذاشتن مرحله پس‌تولید، در بازار جشنواره کن به خریداران عرضه شده است. «در انتظار بربرها» پنجمین فیلم سرا، کارگردان 38 ساله کلمبیایی است که در 2016 با «آغوش ابلیس» نامزد اسکار بهترین فیلم خارجی‌زبان شد.

از دیگر پروژه‌های جانی دپ 55 ساله می‌توان به «میناماتا» به کارگردانی اندرو لویتاس اشاره کرد که در آن به نقش دبلیو. یوجین اسمیت، عکاس سرشناس جنگ ظاهر شده است. این فیلم سال 2020 روانه پرده سینماهای جهان می‌شود.

جان مکسول کوتسی، نویسنده و زبان‌شناس و مترجم اهل آفریقای جنوبی است که سال 2002 به استرالیا مهاجرت کرد و یک سال بعد جایزه نوبل ادبیات را برای مجموعه آثارش برد. او دو بار هم برنده جایزه بوکر شده است.

کد خبر 439240

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha