همشهری‌آنلاین: نماینده شهردار تهران در مناطق سیل‌زده خوزستان با بیان این‌که ۱۵۰ نیروی جدید شهرداری تهران تا دوشنبه نهم اردیبهشت در شهرهای سیل‌زده خوزستان مستقر می شوند، گفت: تلاش می‌کنیم شهرهای سیل‌زده تا پیش از فرا رسیدن ماه مبارک رمضان آماده و آثار سیل از آن‌ها پاک شود.

مناطق سيل‌زده

شاپور رستمی در گفت‌وگو با شهرنوشت با اعلام این خبر گفت: سیل‌بند بستان که ۲۰۰ کیلومتر طول داشت با همت مردم، همراهی دستگاه‌های حاضر در منطقه و شهرداری تهران ترمیم و همچنین آبگرفتگی شهرها برطرف شده است.  

او با بیان این‌که با استقرار ۱۵۰ نیروی جدید شهرداری تهران، از دوشنبه پاکسازی اثرات سیلاب در شهرها را آغاز می‌کنیم، عنوان کرد: رفت و روب، جمع‌آوری زباله، شستن جدول‌ها و ... توسط نیروهای انسانی و ماشین‌آلاتی اعزامی به این مناطق انجام می‌شود و طبق برنامه‌ریزی حداکثر تا یک هفته چهار شهر سیل‌زده تمیز و برای ماه مبارک رمضان آماده می‌شوند.  

نماینده شهردار تهران در مناطق سیل‌زده خوزستان عنوان کرد: فعالیت شهرداری تهران در روستاها همچنان ادامه دارد. تلاش داریم با همکاری مردم و کمک دیگر دستگاه‌های حاضر در منطقه سیل‌بند روستاها را تکمیل کرده و با پمپ آب را از منطقه خارج کنیم تا مردم به خانه‌های خودشان بازگردند.  

رستمی از ارسال ۷۲ دستگاه خاورکمک‌های مردمی تهران به مناطق سیل‌زده استان خوزستان خبر داد و تصریح کرد: این اقلام با کمک نیروهای بسیج شهرداری تهران و نیروهای مردمی تقسیم و توزیع می‌شوند.

کد خبر 438619

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha