همشهری‌آنلاین: معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان مدیریت پسماند هم‌زمان با هفته زمین پاک با دعوت از دوستداران محیط‌زیست برای پیوستن به پویش جهانی پاکسازی محیط‌زیست از پسماند، دره حصارک را پاکسازی کرد.

پاكسازي دره حصارك

پیوستن معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان مدیریت پسماند به پویش جهانی پاکسازی محیط‌زیست با رواج یافتن چالش «پاکسازی محیط زیست از پسماند» با هشتگ #trashtag (زباله تگ) یا #جمع‌آوری_زباله‌های_واقعی و اشتراک تصاویر ایجاد تغییرات محسوس در محیط زیست(قبل و بعد از پاکسازی) در میان کاربران فضای مجازی در سراسر دنیا انجام شد.

به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان مدیریت پسماند، رضا عبدلی، مدیر عامل سازمان خاطرنشان کرد: این سازمان  طبق هماهنگی‌های به عمل آمده  با معاونت فرهنگی اجتماعی منطقه ۵ شهرداری تهران و نصب پوستر اطلاع‌رسانی در مدارس،  ازشهرداران مدارس این منطقه دعوت کرد تا در این پویش همگانی شرکت کنند.

عبدلی افزود: طی این برنامه که در دره حصارک واقع در منطقه ۵ شهرداری تهران  و با مشارکت شهرداران مدارس این منطقه و مربیان ایشان اجرا شد، طبیعت دره حصارک از پسماندهای رها شده پاکسازی شد.

او در انتها اظهار امیدواری کرد که در گام‌های بعدی شهروندان کلیه مناطق شهر تهران با تعامل بیشتر با اهداف سازمان پسماند به این پویش بپیوندند و همه شاهد تغییرات محسوس در محیط‌زیست و ارتقاء کیفیت نگهداشت شهر بوده  ودر نهایت  تهران به شهری برای همه تبدیل شود.

کد خبر 438606

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha