همشهری آنلاین: وزیر ورزش و جوانان گفت: تاکنون یک هزار و ۱۰۰ مکان ورزشی سرپوشده و روباز کشور از ابتدای بروز سیل استان‌های کشور در اختیار ستاد مدیریت بحران گرفته و محدودیتی برای استفاده از آن‌ها وجود ندارد.

وزیر ورزش: 1100 مکان ورزشی در اختیار سیل زدگان کشور است

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسعود سلطانی فر روز پنجشنبه هنگام سرکشی از مناطق سیل زده آق قلا استان گلستان اظهار داشت: در کنار آن، جامعه بزرگ ورزش از ارایه هر گونه کمک به آسیب دیدگان دریغ نکرده و با حضور در مناطق سیل زده و کمک رسانی به آسیب دیدگان به یاری هموطنان شتافته اند.

وی بیان کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ سازمان و تشکل مردم نهاد از ابتدای سیلاب تاکنون در حال جمع آوری کمک های مردمی و توزیع آن بین سیل زدگان هستند و نقش پررنگی در کاهش آلام آسیب دیدگان داشتند.

وزیر ورزش و جوانان افزود: اعضای هیات اتومبیل‌رانی با ماشین‌های آفرود در کنار قایقرانان ملی پوش، ناجیان غریق و بسیاری از ورزشکاران در کنار سیل زدگان بوده و از تخصص و مهارت ورزشی خود برای کمک به سیل زدگان استفاده کردند.

سلطانی فر ادامه داد: در سفر امروز به آق قلا، دومین محموله کمک های جامعه ورزش کشور بین آسیب دیدگان این شهر توزیع شد که با احتساب این کمک ها تاکنون جامعه ورزش ۴۴ محموله شامل انواع کمک های مورد نیاز و اقلام ضروری را به دست سیل زدگان کشور رساند.

وی به اسیب دیدگی امکان ورزشی کشور ناشی از سیل اخیر اشاره کرد و گفت: اولویت اول دولت، رفع مشکلات مردم سیل زده و تامین نیازهای آنان است و در گام بعدی ترمیم زیرساخت ها و امکان دولتی مانند سالن های ورزشی آغاز خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در کنار بازسازی اماکن ورزشی آسیب‌دیده از سیل، تلاش می کنیم با تامین منابع جدید، چند سالن ورزشی در مناطق سیل زده با هدف کاهش آلام و درد و رنج مردم سیل‌زده بسازیم.

کد خبر 436974

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha