همشهری‌آنلاین: شهرداری تهران با توجه به طرح و انتشار شایعه‌هایی مبنی بر ناایمن بودن خط ۶ مترو در آستانه افتتاح و بهره‌برداری از سه پروژه عظیم شهری با حضور دکتر روحانی در روز یکشنبه ۱۸ فروردین، اسناد امن بودن این خط را منتشر کرد.

اسناد ايمن بودن خط شش مترو

به گزارش شهرنوشت، مرکز ارتباطات و اموربین الملل شهرداری تهران ضمن تقدیر و تشکر از حساسیت اعضا محترم شورای اسلامی شهر تهران و برخی رسانه‌ها، اطلاعیه‌ای صادر کرد: به اطلاع عموم شهروندان و رسانه‌ها می‌رساند، خط ۶ مترو که با حضور دکتر روحانی، ریاست محترم جمهوری و دکتر حناچی، شهردار محترم تهران افتتاح خواهدشد، طبق تمامی استانداردهای رایج و معمول مورد ارزیابی‌های لازم قرارگرفته و با تاییدیه مشاوران و مدیران شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه از هر لحاظ ایمن و مورد اطمینان کامل است.  

گفتنی است عصر شنبه ۱۷ فروردینن سند تاییدیه ایمنی شرکت‌ گروه مهندسین مشاور و مجری مبنی بر انجام تست‌های ایمنی خط ۶ مترو شامل تهویه و هواسازها، سیستم ایمنی و اطفا حریق، سیگنالینگ و... (که به پیوست این اطلاعیه در اختیار عموم شهروندان و رسانه‌ها قرار خواهد گرفت) نیز تقدیم کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهرتهران شده است.

در پایان یادآور می‌شود نخستین و بالاترین اولویت مدیریت شهری و شهرداری تهران امنیت شهروندان است و هیچگاه در راستای بهره‌برداری و افتتاح پروژه‌ها امنیت، دقت و صحت فدای سرعت نخواهدشد.

کد خبر 436472

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha