همشهری آنلاین: سخنگوی وزارت کشور اعلام کرد که با تاکید وزیر کشور برای هر استان سیل‌زده یک وزیر معین توسط دولت تعیین می‌شود.

دولت برای استان‌های سیل زده وزیر معین تعیین می کند

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور با اشاره به جلسه اخیر شورای عالی مدیریت بحران اظهارداشت: با تاکید وزیر کشور مقرر شد، وزیر معین هر استان سیل زده در دولت تعیین و به صورت جدی و فوق العاده در استانهای حادثه دیده تا تثبیت اوضاع امورات را نظارت و پیگیری کند.

وی در ادامه افزود: همچنین تمامی دستگاه های امدادی و اجرایی برای هر یک از استانهای حادثه دیده نماینده ویژه جهت پیگیری و نظارت بر اقداماتی که آن دستگاه ها باید انجام دهد مشخص و به سازمان مدیریت بحران کشور معرفی کنند.

سخنگوی وزارت کشور تاکید کرد: گزارش نمایندگان ویژه دستگاه های امدادی و اجرایی برای سازمان مدیریت بحران کشور به صورت مستمر ارسال و پیگیری خواهد شد. 

سامانی گفت: مقرر شد در هر استان حادثه‌دیده با عنایت به ورود سیلاب به داخل منازل مسکونی و ماندگاری در ساختمان ها، تیم ویژه فنی با مسئولیت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و عضویت سازمان نظام مهندسی و شهرداری تشکیل و قبل از سکونت مجدد افراد مقاومت و ایمنی سازه ها را مورد بررسی قرار می دهند.

کد خبر 436229

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha