همشهری آنلاین: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد که دوربین‌های طرح ترافیک و زوج و فرد از ۱۷ فروردین ماه امسال دوباره فعال و اجرای این طرح‌ها از سر گرفته می‌شود.

تخفیف ۵۰ درصدی طرح ترافیک و حلقه دوم به ساکنان محدوده

به گزارش ایرنا، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با یادآوری اینکه اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در تهران از روز ۲۹ اسفند ماه متوقف شده است، اعلام کرد: این وضعیت تا پایان تعطیلات نوروزی یعنی ۱۶ فروردین ماه ادامه خواهد داشت. در صورتی که تغییری در طرح ترافیک و زوج فرد اعمال شود، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

۲ طرح محدوده «ترافیک» و «زوج و فرد» در شهر تهران اجرا می‌شود که ورود به محدوده ترافیکی منوط به داشتن مجوز ورود به محدوده طرح زوج و فرد بر اساس رقم سمت راست پلاک خودروهاست.

زمان اجرایی روزانه طرح جدید ترافیک ۶:۳۰ تا ۱۹ است، ضمن اینکه روزهای پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل نیز طرح‌های ترافیکی (ترافیک و زوج و فرد) اجرا نمی‌شود.

بر اساس طرح زوج و فرد تردد خودروها از شمال به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه امام علی، از جنوب به بزرگراه بعثت و از غرب به بزرگراه‌های نواب و چمران بر اساس آخرین رقم سمت راست پلاک خودروها محدود است.

همچنین محدوده طرح ترافیک از سمت شمال خیابان مطهری، از سمت جنوب خیابان شوش، از سمت غرب خیابان کارگر و از سمت شرق خیابان شریعتی و ۱۷ شهریور است.

کد خبر 435430

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha