ساری - فرمانده انتظامی مازندران از آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس برای خدمات رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی در تعطیلات عید ۹۸ خبر داد.

آمادگی پلیس مازندران برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید محمود میرفیضی با اشاره به اینکه با آغاز سفرهای نوروزی بزرگترین عملیات ترافیکی، انتظامی و خدماتی در سطح استان مازندران همزمان با سطح کشور رقم خواهد خورد، افزود: حداقل هر ایرانی در ایام تعطیلات نوروز یک بار سفر خواهد کرد و استان مازندران با دارا بودن جاذبه‌های تفریحی و توریستی یکی از استان‌های مسافرپذیر خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه این استان به عنوان استانی که هم محل عبور برای استان‌های دیگر شمالی کشور و مسیر بارگاه مقدس حضرت امام رضا (ع) همواره مورد توجه هموطنان از اقصی نقاط کشور است، تصریح کرد: یکی از مأموریت‌های مهم پلیس در این ایام تسهیل و روان سازی ترافیک در محورهای مواصلاتی است.

سردار میرفیضی، اظهار کرد: در همین خصوص قرارگاه امام علی (ع) در مرکز استان و قرارگاه تاکتیکی در شهرستان‌های ۲۲ گانه استان از ۲۵ اسفندماه فعال شده و کار خدمات رسانی در حوزه‌های مختلف ترافیکی و انتظامی را برعهده دارند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: بیش از ۱۰ هزار نیروی پلیس در طرح برقراری نظم و امنیت تعطیلات نوروز ۹۸ در سطح استان در قالب گشت‌های پیاده، سواره و موتوری و گشت‌های تلفیقی بکارگیری خواهند شد.

سردار میرفیضی با بیان اینکه فرماندهی انتظامی استان مازندران در ستاد تسهیلات سفر به عنوان مسئول کمیته امنیتی و ترافیکی در کنار دیگر دستگاه‌ها فعالیت می‌کند، افزود: بی شک تعامل و همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی نقش تعیین کننده‌ای در ارائه خدمات بهینه به مسافران و شهروندان در ایام تعطیلات نوروز دارد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی سفرهای نوروزی در سال ۱۳۹۷ نسبت به مدت مشابه سال قبل، از پیش بینی افزایش سفرهای نوروزی در تعطیلات نوروز ۹۸ خبر داد و افزود: سالانه بیش از ۱۵ تا ۲۰ میلیون مسافر به استان مازندران سفر خواهند کرد.

کد خبر 434727

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز