همشهری آنلاین: خواننده ۲۸ ساله یکی از بزرگ‌ترین گروه‌های موسیقی پاپ کره‌جنوبی پس از متهم شدن به دست داشتن در یک رسوایی بزرگ اخلاقی اعلام بازنشستگی کرد.

سيونگري خواننده كره اي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری یونهاپ، در تازه‌ترین رسوایی صنعت سرگرمی در کره‌جنوبی نام سیونگ‌ری به میان آمده است؛ خواننده‌ای بسیار محبوب و سرشناس از گروه پاپ بیگ بنگ که رسانه‌های کره او را «گتسبی بزرگ» لقب داده‌اند. او متهم به دست داشتن در سازماندهی یک محفل تن‌فروشی است؛ اتهامی که سیونگ‌ری آن را با شدت تمام رد می‌کند.

وقتی خبر این رسوایی روز دوشنبه در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی کره‌جنوبی فراگیر شد، سیونگ‌ری اعلام کرد برای اثبات بی‌گناه بودن خود و رها کردن دیگر اعضای بیگ بنگ از این شرمندگی بزرگ از گروه موسیقی جدا و بازنشسته می‌شود. با انتشار این خبر، ارزش سهام شرکت وای‌جی اینترتینمنت به عنوان سازمان‌دهنده برنامه‌های بیگ بنگ حدود ۱۴ درصد افت کرد و دیگر شرکت‌های صنعت موسیقی کره هم به شدت تحت تاثیر این ماجرا قرار گرفته‌اند.

اتهام اصلی گتسبی بزرگ کره‌جنوبی معرفی کردن تن‌فروش‌ها به سرمایه‌گذاران خارجی در باشگاه‌های شبانه است. تن‌فروشی در این کشور آسیایی غیرقانونی است و اگر اتهام سیونگ‌ری در دادگاه ثابت شود، ممکن است قاضی تا سه سال زندان برایش در نظر بگیرد. این خواننده جوان با نام اصلی لی سیونگ-هیون مدیر روابط عمومی یکی از باشگاه‌های شبانه در کره است که به گفته پلیس در قاچاق مواد مخدر، آزار جنسی و فساد دست دارد.

برخی معتقدند سیونگ‌ری به عمد خود را درگیر این پرونده رسوایی اخلاقی کرده تا از خدمت کردن در ارتش کره‌جنوبی فرار کند. تمام جوانان تندرست ۱۸ تا ۳۵ ساله باید ۲۱ ماه در ارتش خدمت کنند و قرار بود دوره خدمت سربازی سیونگ‌ری هم حدود دو هفته دیگر یعنی از ۲۵ مارس آغاز شود. پلیس اعلام کرده رفتن به سربازی مانع پیگیری پرونده نمی‌شود و سیونگ‌ری می‌تواند همزمان در جلسه‌های بازجویی شرکت کند.

گروه پنج نفری بیگ بنگ از سال ۲۰۰۶ فعالیت خود را آغاز کرده و داخل مرزهای کره و دیگر نقاط دنیا فراوان هوادار دارد. چهار عضو دیگر گروه برنامه‌های آینده خود را لغو کرده‌اند تا نتیجه پرونده سیونگ‌ری مشخص شود. بسیاری از هواداران بیگ بنگ حمایت خود را از خواننده جوان گروه در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده‌اند.

کد خبر 434451

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha