همشهری آنلاین: رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۸ اسفندماه در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی مازندران

‌به گزارش ‌ایسنا، به نقل از پلیس راه مازندران، علیرضا قدمی اظهار کرد: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت ها و ممنوعیت های عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

وی تصریح کرد: به همین منظور تردد موتور سیکلت به جز موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۸ اسفندماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران، با اشاره به ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۷ اسفندماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۵ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به‌صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه استان مازندران، از اجرای محدودیت ترافیکی در محور هراز نیز خبر داد و اظهار کرد: تردد تمامی تریلرها از این محور در طول اجرای طرح ممنوع بوده و تردد کامیون ها و کامیونت ها به استثنای خودروهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۶ و ۱۷ اسفندماه از محور هراز ممنوع است.

قدمی در پایان از رانندگانی که قصد تردد در این محور ها در ساعت های اعلام شده را دارند خواست: ضمن مدیریت سفر و همکاری با ماموران پلیس راه و راهداری در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

کد خبر 433951

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha