مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: به مناسبت ۲۰ سالگی فعالیت این شرکت به زودی بلیت ویژه مسافران مترو برای حضور در کابین راهبر قطار به شهروندان ارائه می شود.

فروش بلیت ویژه مترو برای حضور در کابین راهبر قطار

احسان بیسادی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به مناسبت ۲۰ سالگی تاسیس شرکت بهره برداری مترو تهران در روزهای آینده بلیت ویژه ای به مسافران ارائه می شود تا با حضور در کابین راهبر قطار از نزدیک روند راهبری قطار را مشاهده کنند.

وی بیان کرد: همچنین به این مناسبت در روز یکشنبه هفته آینده دیوار نگاره ۱۰۰ متری در ایستگاه مترو انقلاب اسلامی انجام می شود.

به گفته معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، همچنین طرحی با عنوان همیاران مترو با همکاری مدارس ابتدایی شهر تهران شروع شده که در این برنامه دانش آموزان در گردش آموزشی ضمن آشنایی با بخش های مختلف مترو، مفاهم آموزش های شهروندی و نحوه استفاده صحیح از مترو را فرا می گیرند.

وی همچنین با بیان اینکه اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی در ناوگان مترو تهران ضروری است گفت: مترو تهران به عنوان یک سازه اجتماعی و ناوگان حمل و نقلی؛ روزانه با حدود سه میلیون مسافر روبه رو است که لازم است نیازهای متنوع فرهنگی مسافران تأمین شود.
بیسادی خاطرنشان کرد: به همین مناسبت فردا (شب) کنسرت موسیقی به مناسبت جشن ۲۰ سالگی تاسیس شرکت مترو در مجموعه ایوان انتظار واقع در ایستگاه مترو میدان ولیعصر (عج) اجرا می شود.

  • ۱۴ آسیب اجتماعی شناسایی شده است

معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه جلوگیری از ناهنجاری های اجتماعی را نیز مهم اعلام کرد و گفت: در حوزه آسیب‌های اجتماعی ۱۴ دسته بزرگ از آسیب‌ها را شناسایی و بطور منظم در بازه‌های زمانی مختلف در مورد این آسیب‌ها اقدامات لازم در قالب‌های متنوع و در چند دوره زمانی به صورت متناوب اجرا شده‌ است.

به گفته وی، برگزاری تئاترهای محیطی و نمایش عروسکی تا برگزاری کارگاه‌های پرسش و پاسخ به‌صورت حضوری و چهره به چهره و همچنین فضا آرایی در محیط‌های ایستگاهی را به منظور کاهش آسیب های اجتماعی اجرا کردیم.
بیسادی ادامه داد: معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران یک نهال هفت ساله است و تا رسیدن به درجه مطلوب باید زمان زیادی بگذرد تا به رشد و تکامل برسد ولی این نهال نورس در مسیر تحقق اهداف فرهنگی قرار گرفته است.

  • ارتباط با مسافران دو سویه است

وی همچنین درباره ارتباط با مسافران مترو نیز گفت: این ارتباط دوسویه است و با توجه به تنوع بسیار کانال‌های ارتباطی در مجموع معاونت فرهنگی از ابزارهای متنوعی استفاده می‌کنیم.
بیسادی خاطرنشان کرد: علاوه بر سامانه‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی و تارنمای معاونت فرهنگی داریم در برخی از برنامه‌ها به صورت میدانی در حین اجرای برنامه‌ها با مخاطبان ارتباط داریم که از این طریق بازخورد زیادی از سوی مخاطبان دریافت کردیم و این نظرات به بهبود فعالیت‌های فرهنگی کمک زیادی کرده است.

وی همچنین به استقبال شهروندان با برنامه های فرهنگی و اجتماعی شرکت مترو پرداخت و گفت: برگزاری مشاوره های دینی در ماه رمضان و همچنین راه اندازی سلسله برنامه های قطار دانایی که برای دانش آموزان اجرا شده است با استقبال خوب شهروندان قرار گرفته و همچنین در مناسبت های مختلف جشن ها و آئین های مذهبی در ایستگاه مترو با حضور پرشور مردم اجرا شده است.

کد خبر 433926

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha