مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو در مراسم بیستمین سالگرد بهره‌برداری از مترو تهران و حومه گفت: طی بیست سال گذشته ۷ میلیارد سفر در خط مترو تهران ثبت شده‌است.

مترو

به گزارش شهرنوشت، فرنوش نوبخت در مراسمی که به مناسبت بیستمین سالگرد بهره‌برداری از مترو تهران و حومه برگزار شد، گفت: روزی که اولین قطار از سمت صادقیه به کرج حرکت کرد روز ویژه‌ای بود و همه علاقمند بودند که بدانند پس از آن چه اتفاقی می‌افتد. 

او افزود: امروز دویست کیلومتر مترو با ۱۱۵ ایستگاه در دست بهره‌برداری بوده و تاکنون شاهد ۷۳ مرحله افتتاح بوده‌ایم. 

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به این‌که طی بیست سال گذشته ۷ میلیارد سفر در خط مترو تهران ثبت شده است، عنوان کرد: گذشته‌ای که با اعداد و ارقام به تصویر می‌کشیم گویای زحمات طولانی تلاش‌گران ساخت و بهره‌برداری مترو نیست. اما امروز نتیجه این زحمات را می‌بینیم. 

او خاطرنشان کرد: تمبر ۲۰ سالگی مترو را امروز رونمایی می‌کنیم تا از زحمات تمام کسانی که برای تاسیس مترو تلاش کرده‌اند؛ تقدیر کنیم. حرکتی که سرآغاز آن بیست سال قبل بود و سپس در شهرهای دیگر ادامه پیدا کرد. 

نوبخت تصریح کرد: در آغاز بهره ‌رداری از مترو واردکننده این صنعت بودیم و با کمک پرسنل چینی فعالیت می‌کردیم اما امروز صادرکننده این صنعت هستیم .

او در پایان گفت: امروز یک درخت به نشانه ۲۰ سالگی مترو کاشته شد که امیدواریم به نشان تلاش خدمت‌گذاران این عرصه تنومند باشد.

کد خبر 433841

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha