همشهری آنلاین: نعمت‌زاده وزیر سابق صمت با بیان اینکه نقشی در ساخت ویلای دخترش نداشته است افزود: قانون باید بدون توجه به موقعیت افراد اجرا شود.

نعمت‌زاده ويلا

به گزارش ایرنا طی روزهای اخیر تخریب بخشی از ویلای شنبم نعمت زاده خبرساز بوده است؛ بنا بر اعلام شهرداری لواسان این بنا یک هزار و ۱۲ متر فراتر از مجوز ساخته شده بوده که یکشنبه گذشته، ۱۲ اسفند، تخریب آن شروع شد.

در متنی که از سوی نعمت‌زاده، وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت در اختیار ایرنا قرار گرفته آمده است: مطالبی در روزهای اخیر در رسانه‌های مجازی و مکتوب و حتی صداوسیما در مورد تخریب ساختمان نیمه ساز خانم دکتر شبنم نعمت‌زاده مطرح و منعکس شده و بعضی رسانه‌ها موضوع را به گونه ای مطرح کرده اند که انگار تخلف ایشان در امر ساخت و ساز واحد مسکونی به خاطر رابطه سببی با اینجانب صورت پذیرفته است.

نعمت زاده افزوده است: بنده هیچگونه ارتباط و مداخله‌ای در خرید زمین، دریافت جواز، طراحی و احداث ساختمان مورد نظر نداشته‌ام که موجب سوء استفاده مالک از موقعیت بنده شده باشد؛ هرگونه تصمیم توسط خود مالک و همفکری ایشان با مهندسان مشاور و ناظر صورت پذیرفته است.

در بخش دیگر بیانیه وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت آمده است: اعتقاد راسخ دارم که قانون و مقررات باید به صورت یکسان و بدون توجه به موقعیت افراد به مورد اجرا درآید؛ عملکرد حدود چهار دهه اینجانب در مسئولیت های مختلف شاهد این مدعاست.

عزت الله چراغی معاون فنی و شهرسازی شهردار لواسان گفته است: تخریب کامل بخش‌های غیرمجاز این بنا چند روز زمان می‌برد. به گفته وی، مالک ویلای مذکور ۶۰۰ متر مجوز دارد درصورتی که یکهزار و ۱۲ متر مازاد بر پروانه ساخته شده است.

کد خبر 433738

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha