یکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۸۶ - ۰۸:۱۹
۰ نفر

هیچ کس فکرش را هم نمی‌کرد که رئال، پس از حرکت سریع روی نوار موفقیت، در ورزشگاهی گمنام (مدیترانه) و مقابل تیمی تازه‌وارد به لالیگا (آلمریا) با نتیجه 2 بر صفر شکست بخورد.

 اما این اتفاق، شنبه شب 13 بهمن افتاد تا دیگر تیم‌ها با امیدواری بیشتری به هفته‌های سرنوشت‌ساز آینده نگاه کنند.

هفته 22 لالیگا دیشب با 2 بازی آغاز شد. رئال بتیس در زمین خود با یک گل مغلوب دپورتیوو لاکرونیا شد و آلمریا هم در ورزشگاه خانگی خود به پیروزی رسید تا با یک پله صعود، به مکان هفتم جدول لالیگا برسد.

قوهای سفید مادرید که این فصل با حضور پرقدرت برند شوستر، وضعیتی ایده‌آل در جدول لالیگا پیدا کرده‌اند، پس از کناره‌گیری از جام حذفی، با نگرانی بیشتری بازیها را دنبال می‌کنند و حالا با این شکست، شاید بحران به رئال هم روی خوش نشان دهد.

شکست طبیعی

وقتی شوستر در سالن کنفرانس ورزشگاه، پشت میکروفون نشست، همه منتظر حمله او به شرایط مسابقه بودند؛ اما مرد آلمانی خیلی حرفه‌ای‌تر از آن بود که به زمین و بازیکنان خودی و تماشاگران خرده بگیرد: «برای خودرویی که با سرعت بالا در جاده حرکت می‌کند، هر مانعی می‌تواند خطرساز باشد. ما این موانع را جدی نگرفتیم و امشب به همین دلیل باختیم. این باخت با توجه به نوع نگاه ما طبیعی بود. رئال باید از همین حالا به خود بیاید و بازیهای باقی‌مانده را آ‌ن ‌طور دنبال کند که قانون حرفه‌ای فوتبال می‌گوید.»

یونای امه‌ری، سرمربی جوان آلمریا که در این فصل، کارنامه‌ای فوق‌العاده از خود به جا گذاشته هم پیروزی مقابل رئال مادرید را تنها، انتقام شکست در بازی رفت دانست و گفت: «بازی خوبی بود. بازیکنان ما در تمام نقاط زمین طبق برنامه ما عمل کردند و توانستیم صدرنشین را شکست دهیم. این پیروزی از آنجا برای ما مهم بود که می‌دانستیم 3 امتیاز بازی، ‌فاصله ما را با تیمهای میانه جدول بیشتر می‌کند.»

نکته عجیب صحبت‌های امه‌ری این بود: «تیم ما این فصل فقط به بقا فکر می‌کند و همه اهداف دیگر از جمله راهیابی به جامهای اروپایی متعلق به فصل‌های آینده است.»

امشب(14 بهمن) در این چارچوب آتلتیکو مادرید با مورسیا، له‌وانته با راسینگ، رئال ساراگسا با آتلتیک بیلبائو، رکره‌تیوو اوئلوا با سه‌ویا، وایادولید با والنسیا، ویارئال با مایورکا و ختافه با اسپانیول مسابقه می‌دهند. بارسلونا هم در مهم‌ترین بازی امشب مقابل اوساسونا قرار می‌گیرد.

این بازی ساعت 21:30 به وقت تهران آغاز می‌شود.

کد خبر 43336

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز