چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: جمهوری اسلامی ایران با وجود اینکه در منطقه ای ناامن قرار گرفته ولی با وجود نیروی مسلح مقتدر امروز در بهترین شرایط امنیتی قرار دارد.

محمود صفری

به گزارش ایرنا، محمود صفری روز چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه دادستان نظامی سازمان قضایی نیروهای مسلح استان بوشهر افزود: امروز به واسطه اقتدار نیروهای مسلح، امنیتی، نظامی و توانمندی اطلاعاتی جمهوری اسلامی سرآمد کشورهای منطقه است.

وی بیان کرد: نیروهای مسلح با پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اجازه ندادند دشمن به هدف های خود در منطقه دست یابند و خاکریز دفاعی ایران فرسنگ‌ها دور از مرزها رفته است که این بیانگر اقتدار نیروهای مسلح است.

صفری ادامه داد: شعارهای انقلاب اسلامی مربوط به زمان و مقطع خاصی نیست و این نشان می‌ دهد آزادی، اخلاق، عدالت، استقلال، عزت، برادری در جامعه اسلامی استمرار دارد.

وی بیان کرد: شعارهای انقلاب اسلامی هیچگاه کهنه و مردم از برنامه های نظام اسلامی دلزده نمی‌شوند.

معاون قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیروهای مسلح افزود: عدالت و مبارزه با فساد از ضرورت های جامعه است و در این ارتباط فساد اقتصادی، اخلاقی، اجتماعی، سیاسی به عنوان غده چرکین نظام‌ها و دولت‌ها به حساب می آید.

صفری اضافه کرد: برای مبارزه با فساد به افراد با ایمان نیاز است و براساس فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی آنچه در حوزه عدالت و مبارزه با فساد تاکنون شده با آنچه باید انجام می شد، فاصله است.

وی اضافه کرد: قوه قضائیه پناهگاه مورد اطمینان مردم حق‌ طلب است و در این ارتباط قوه قضاییه باید نظارت موثر و کارآمد داشته باشد.

معاون قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: با توجه به تغییر شیوه اشرار و تروریست ها هوشیاری نیروهای مسلح و امنیتی می ‌طلبد شیوه‌های ناشناخته در انجام اعمال تروریستی و شرارت دشمنان علیه نظام اسلامی شناسایی شود.

در این نشست محمد مهدیان به عنوان دادستان نظامی استان بوشهر معرفی و ازخدمات سید هادی صداقت تقدیر شد.

کد خبر 433121

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha