همشهری آنلاین: تیم ذوب آهن سه شنبه شب در چارچوب رقابت های پلی آف دوم لیگ قهرمانان آسیا در حالی که نیمه نخست را ۲ بر صفر واگذار کرده بود، تیم الغرافه را ۳ بر ۲ شکست داد و راهی مرحله گروهی این مسابقات شد.

بازگشت رویایی ذوب آهن برابر الغرافه در قطر

به گزارش ایرنا؛ شاگردان علیرضا منصوریان در این دیدار که در ورزشگاه «ثانی بن جاسم» شهر دوحه قطر برگزار شد، در حالی که در پایان نیمه نخست با نتیجه ۲ بر صفر از نماینده قطر عقب افتاده بودند، نیمه دوم را توفانی آغاز و با تلاش بسیار بازیکنان خود ۳ گل به حریف زده و بازی باخته را بردند.
«اوساگونا» در دقیقه ۴۷، «امیر ارسلان مطهری» در دقیقه ۶۲ و «محمد نژاد مهدی» در دقیقه ۷۹ برای تیم ذوب آهن در این دیدار گلزنی کرده و تیم خود را راهی مرحله گروهی این رقابت ها کردند.
این درحالی است که «احمد علاء الدین» در دقیقه ۲۱ و «مهدی طارمی» در دقیقه ۳۶ با گلزنی برای الغرافه دروازه ذوب آهن را گشودند اما با این گل ها مانع از شکست خانگی تیم خود نشده و از گردونه این رقابت ها حذف شدند.
تیم ذوب آهن با حذف الغرافه با تیم های الوصل امارات، برنده دیدار تیم های النصر عربستان و AGMK ازبکستان و الزورا عراق در گروه A این رقابت ها همگروه شد.
شاگردان منصوریان در نخستین دیدار خود در مرحله حذفی این رقابت ها تیم الکویت را شکست دادند.
** ترکیب تیم الغرافه:
یوسف حسن، لوکاس مندز، الیاس احمد، عثمان علاوی، معاذ یحیی السالمی، عبدالعزیز حاتم، یوسف مفتاح، دیگو آمادو، احمد علاءالدین و مهدی طارمی.
سرمربی: کریستین گورکوف

**ترکیب ذوب آهن:
محمدرشید مظاهری، محمد نژادمهدی، هادی محمدی، میلاد فخرالدینی، مسعود ابراهیم‌زاده، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر، محمدزبیر نیک‌نفس، ماریون سیلوا، امیرارسلان مطهری و کریستین اوساگوآنا.
سرمربی: علیرضا منصوریان

کد خبر 432281

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha