جمعه ۱۲ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۶:۱۵
۰ نفر

با تأیید حکم قصاص سارق جنایتکار که با ورود به آپارتمانی در اصفهان زوج جوانی را به قتل رسانده بود، وی در آستانه اعدام قرار گرفت.

به گزارش همشهری، بامداد پنجم مهرماه سال گذشته، زمانی که ماجرای سرقت مرگباری در  آپارتمانی در خیابان ملاصدرای اصفهان به پلیس گزارش شد، گروهی از مأموران عازم محل حادثه شدند.

با حضور کارآگاهان در محل، آنها متوجه مردی شدند که از پنجره آپارتمان محل سرقت به خانه یکی از همسایه‌ها پریده و مجروح شده بود.

با ‌دستگیری این مرد جوان، مشخص شد او یک سارق شبرو است و زمانی که برای سرقت وارد آپارتمان مورد نظر شده بود، متوجه بیدار شدن زوج صاحبخانه شده و آنها را با ضربات چاقو از پا درآورده است.

متهم که در همان لحظه دستگیری به قتل زوج جوان اعتراف کرده بود پس از انتقال به اداره پلیس گفت: ساعتی قبل با استفاده از طناب از روی پشت بام وارد خانه زوج جوان شدم،  می‌خواستم منتظر بمانم تا ساکنان خانه فردا صبح به محل کارشان بروند. اما وقتی زن و شوهر جوان از حضور من در آپارتمان با خبر شدند، آنها را به قتل رساندم.

پس از اعترافات متهم، محاکمه وی در دادگاه کیفری استان اصفهان آغاز شد و قضات دادگاه در پایان این محاکمه او را به 2 بار قصاص محکوم کردند که با تأیید حکم در شعبه 27 دیوان عالی کشور، وی در آستانه اجرای حکم قرار گرفت.

کد خبر 43209

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز