همشهری آنلاین: فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری ۲ سارق سابقه‌دار که به صورت ماهرانه‌ای قصد سرقت از طلا فروشی مغازه‌ای در خیابان جدیری تبریز را داشتند، خبر داد.

سرقت

سرهنگ فرهنگ نوروزی در تشریح جزئیات این سرقت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: شب گذشته ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ تبریز حین گشت زنی به این دو نفر مشکوک و در حین ورود به زرگری دستگیر می‌شوند.

وی افزود: این دو نفر سابقه دار بوده و با تجهیزاتی که در اختیارشان بود قصد ورود به زرگری از پشت مغازه را داشتند که با هوشیاری ماموران انتظامی ناکام ماندند.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان تبریز این دو سارق که قصد فرار داشتند با اقدام به موقع ماموران انتظامی و همکاری مردم بلافاصله بازداشت شدند.

این مقام انتظامی ضمن هشدار به متخلفان متذکر شد: پلیس با اقتدار تمام در همه صحنه ها حضور دارد و اگر احدی قصد تخلف داشته باشد طبق قانون با او برخورد می شود.

نوروزی  از متصدیان واحد های صنفی طلا فروشی ها خواست حتماً از دوربین های مداربسته و سیستم‌های حفاظتی استفاده کنند و ضمن رعایت هشدارهای پلیسی و همکاری با ماموران نیروی انتظامی، موارد مشکوک را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 431136

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha